Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Attaboy, det var Hitchcock sin Blackmail ja. Synergy Entertainment dvd-utgivelsen som bildene er hentet fra er virkelig ræva, ikke nok med at lyd- og bildekvalitet er en del under pari, og ekstramateriell er helt fraværende, ikke en gang mulighet for scenevalg er til stede, men ved flere anledninger dukker det også opp ett Synergy Entertainment vannmerke nede i høyre hjørne, makan! ... Så da er det din tur til å være quizmaster. Endret 3. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Siste bildet fikk meg til å tenke på Crash, den fra 2004, er det den? Edit: Svaret til Danielzu er det svaret jeg tenkte på idet posten var postet, og er nok det riktige svaret. Endret 3. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 In the valley og Eliah? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Siste bildet fikk meg til å tenke på Crash, den fra 2004, er det den? Det stemmer. En film jeg likte første gang, men som har revnet og blitt kjedelig å tenke på i ettertid. Mye hat og meninger om den. Din tur. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Snodig, jeg var virkelig nesten helt sikker på at Danielzu hadde rett. Crash (2004) var en bra film, men ikke det mesterverket mange skal ha den til å være. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sorry-borry, men det er nok feil. Flere bilder peker deg muligens noe nærmere riktig retning: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Det stemmer, det er The Awful Truth. Meget sjarmerende film som rykker rett opp på en solid andreplass bak His Girl Friday når det kommer til Cary Grant Screwball-komedier. Endret 3. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Gi oss en oppgave nå, Montag. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Italia? Slett ikke. (Du liker visst å gjette land? :!: ) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 På det første bildet så det litt svenskt ut, med han stygge fyren, men det andre bildet var ikke akkurat helt svensk. År: 1950-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå