Montag Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 ...første halvdel av 80? Høres bra ut. La meg få høre noen tittelforslag nå da... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ligger ikke det bygget i Peru eller Chile? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ligger ikke det bygget i Peru eller Chile? Hehe, dette bildet fra gatenivå tilsier at du har rett i at vi ikke lenger er i USA. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Deler av filmens handling utspiller seg i Mellom-Amerika. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Filmen har en rating på over 7.5 @IMDB Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bildene er hentet fra Criterionutgaven av dette landemerket av en film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Filmen har et snitt på 7.9 og nesten 2000 stemmer @IMDB. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag? Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi. Merkelig at dere ikke har hatt om denne filmen på studiet deres - en film som Ebert lovpriset som "a Grapes of Wrath for our time.”. Criterion slapp denne godbiten i en nydelig 2discutgave i januar inneværende år. Endret 2. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag? Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi. Jada, faren til Pricks. Svar på det jeg spør om nå Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag? Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi. Jada, faren til Pricks. Svar på det jeg spør om nå Hehe, jeg har allerede sagt at filmen IKKE er satt til Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er det El Norte, en film jeg ved flere anledninger har vært på nippet til å kjøpe Criterion Collection sin Blu-ray-utgave av? Endret 2. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det El Norte, en film jeg ved flere anledninger har vært på nippet til å kjøpe Criterion Collection sin Blu-ray utgave av? Det stemmer godt. Forøvrig et av mine beste dvdkjøp så langt i år. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor kjøper du egentlig DVD'ene dine, Montag? Øst-Europeiske nettbutikker? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, jeg har allerede sagt at filmen IKKE er satt til Sør-Amerika. Jeg spurte om filmen min, den med insekt i munnen. Any ideas? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvor kjøper du egentlig DVD'ene dine, Montag? Øst-Europeiske nettbutikker? Som herren sa var bildene tatt fra Criterion Collection sin utgave så da ville det vært mer enn naturlig å anta at den var kjøpt fra USA, eventuelt en europeisk bedrift som bedriver spesialimport av amerikanske DVD-utgivelser. Her har dere et par snaps fra en amerikansk DVD-utgave som langt ifra holder Criterions standard når det kommer til lyd, bilde, og ekstramateriell, jeg tror fort vekk dette må være den kjipeste DVD-utgivelsen jeg har i samlingen. Edit: La til quote da det snek seg inn en post imellom før jeg rakk og poste. Endret 2. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Wild guess, The Conversation? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, den var temmelig vill og den gjettinga der. Flere bilder: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe av Fritz Lang? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei han Fritz har ikke medvirket til denne filmen. Jeg vil anta at flere bilder er å foretrekke: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå