Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag?

Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi. Merkelig at dere ikke har hatt om denne filmen på studiet deres - en film som Ebert lovpriset som "a Grapes of Wrath for our time.”. Criterion slapp denne godbiten i en nydelig 2discutgave i januar inneværende år.

 

vlcsnap00019l.jpg

 

vlcsnap00022c.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag?

Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi.

Jada, faren til Pricks. Svar på det jeg spør om nå :wee:

Lenke til kommentar
Er det noe narkooppgjør og sånt, eller? Er det med en fyr som blir overfalt, knivstukket i brystet og får en kakkerlakk (eller annet insekt) dyttet ned i munnen? Hvis ikke, hvilken sør-amerikansk film er det da, Montag?

Hehe, dere filmstudenter har en livlig fantasi.

Jada, faren til Pricks. Svar på det jeg spør om nå :wee:

Hehe, jeg har allerede sagt at filmen IKKE er satt til Sør-Amerika.

Lenke til kommentar
Hvor kjøper du egentlig DVD'ene dine, Montag? Øst-Europeiske nettbutikker? :hmm:
Som herren sa var bildene tatt fra Criterion Collection sin utgave så da ville det vært mer enn naturlig å anta at den var kjøpt fra USA, eventuelt en europeisk bedrift som bedriver spesialimport av amerikanske DVD-utgivelser.

 

Her har dere et par snaps fra en amerikansk DVD-utgave som langt ifra holder Criterions standard når det kommer til lyd, bilde, og ekstramateriell, jeg tror fort vekk dette må være den kjipeste DVD-utgivelsen jeg har i samlingen.

 

post-93527-1254496252_thumb.jpg

post-93527-1254496260_thumb.jpg

 

Edit: La til quote da det snek seg inn en post imellom før jeg rakk og poste.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...