Labraxas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Neida, det er ikke den se' Flere bilder hjelper muligens, men det begynner kanskje å bli på tide å gjette på no' produksjonsland, eller noe. Endret 19. september 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kom nå igjen da folkens, er bare å prøve seg vet dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Milan-skjorte= Italia. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jaggu, fotballkunnskaper kom til nytte ja, ser man det ser man det. Italia er ett av to produksjonsland ja, men det er ikke oppført på IMDb, vi må reise ett stykke unna middelhavet for å treffe på det andre landet. Er i farta med å sette igang kveldens siste film, så nye bilder kommer først etter den, men som ett hint kan dere ta en titt på kvinnemennesket som ligger i senga under Milan-skjorta i forrige posten min. Hun burde være kjent for de fleste her, og er nesten gjenkjennelig på bildet. Hun er mer eller mindre den eneste indikasjonen for seeren om filmens andre produksjonsland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Lyst å si Meg ryan\Melanie Griffith Endret 19. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nei, vår skuespillerinner er litt eldre enn den eldste av de to, og født snaut 7000 km unna amerikanessene dine. Flere hint i form av bilder etter Field of Dreams som snurres igang nå. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Field of Dreams var ikke no' særlig. Flere bilder, samme film, samme skuespillerinne: Endret 20. september 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nå skal ikke dere sitte der og forestille dere at dere klarer å lure meg til å tro at dere ikke kjenner igjen denne dama. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Den går fremdeles på kino og etter skjermbildene å dømme er de tatt fra en DVD. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 'Salto, salmiakk og Kaffe'? Kjersti Holmen har ikke det største spekteret som skuespillerinne, og jeg er sikker på at disse skjermbildene ikke er Jakten på Nyresteinen, Kunsten å tenke negativt, Max Manus, Kvinnen i mitt Liv osv. Så, er det 'Salto, salmiakk og Kaffe'? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Den foregår i Lillestrøm, mens denne filmen tydeligvis foregår blant annet i Italia. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det visste ikke jeg vel. Gjetter jo. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hør på han Cun og fortsett slik CypheroN så nærmer vi oss noe her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg får vel redde forumets ære: S.O.S. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Se der ja, S.O.S. er filmen jeg postet bilder fra ja. Absolutt ikke det verste Norge har vært innblandet i den filmen der. Cun slo deg på målstreken CypheroN, så jeg sender med det stafettpinnen videre til han, og jeg kan med god samvittighet sette meg ned å se på 206 min. film i form av JFK. Endret 20. september 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Men da går du jo glipp av I fjor i Marienbad på NRK2 senere i dag! Ny oppgave: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det James Stewart som holder bikkja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå