Döden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan det værra The Blob ? Nei. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Scarecrows? Har ikke sett den på over 10 år, men så kjent ut. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Filmen er fra de siste 5 årene. Et bilde til: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan man svare uten å måtte lage ny quiz selv? Det er ihvertfall franske "Haute Tension" eller "Switchblade Romance" som den heter i England/USA. Artig liten film det der. Trond Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) *sletta* Endret 5. februar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan man svare uten å måtte lage ny quiz selv? Det er ihvertfall franske "Haute Tension" eller "Switchblade Romance" som den heter i England/USA. Artig liten film det der. Trond Riktig! Om du vil la din tur gå videre til noen andre er det bare å si i fra at du ikke kan/har tid til/? å poste bilde. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ok jeg kan ta en jeg da En gang må bli den første... men jeg har ikke lest i denne til nå 140-siders tråden, og er litt for mye å lese igjennom først, så kan ikke garantere at filmen ikke er tatt før...men dette er siste filmen jeg så, virkelig fin og bra film. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Garden State. Søt film, selv om slutten ikke helt holder like bra som resten i mine øyne. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Riktig. Ja, slutten var litt knapp og klisje. CRS Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kristin Lavransdatter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå