Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Da det har gått 4 dager siden ":--}D" la ut sine bilder og det fortsatt ikke er noen tips i tråden så lager jeg ny oppgave. dette med mandat fra første post: Hvis personen som har lagt ut bilde er aktiv og forsetter å gi tips/legge ut nye bilder når ingen klarer oppgaven er minimums tid 48 timer før noen kan legge ut nytt bilde. Dere må selv dømme situasjonen her. Du kan starte en ny oppgave, men hvis mange prøver seg og nye tips fortsetter å bli lagt ut er det egentlig ikke vits. Disse tidsfristene ekisterer bare for minke muligheten for at tråden stopper opp og at det skal bli for kjedelig. Hvilken film er dette fra? PS! virker som det noen ganger er "VM" i å velge særest film. Snitt d.o.b her inne er vel 1985ish. filmsmaken deretter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Det går litt sport i å velge en film ingen klarer Edit: Forøvrig er filmen Mad City. Endret 4. august 2009 av Olum Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det går litt sport i å velge en film ingen klarer Edit: Forøvrig er filmen Mad City. ja, jeg sier ikke at det ikke er gøy med en nøtt. Men hvis det går 4 dager mellom hver gang det kommer ny oppgave blir jo denne tråden fort død. Mad City er riktig. (vips så var det liv i tråden igjen . . . ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ny film før jeg tar kvelden: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det er korrekt. En skikkelig drittfilm. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Da tar vi en før det er kvelden: Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 El espinazo del diablo (Devil's Backbone) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 El espinazo del diablo (Devil's Backbone) Damn that's fast. Selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg tar den. Blir en enkel en siden jeg er overtrøtt. Endret 5. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Må vel være Hot Fuzz. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er Peter Jackson for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mulig dette er litt vanskelig, men jeg tar bildene jeg har tilgjengelig for øyeblikket: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Guide of Tokyo? Bra forsøk, men nei. Er nok en del her som har kjennskap til regissøren av denne filmen. Endret 5. august 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vi skal vel til 60tallet. Noe av Seijun Suzuki kanskje? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du er nok inne på noe der. Seijun Suzuki-farger. Her er det kanskje noe kjent også: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Like godt å gjøre kort prosess: Gate of Flesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå