Kvakko Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 The Mothman Prophecies. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 The Mothman Prophecies. Korrekt! Beklager seint svar, overgang fra Telenor til NextGenTel gikk ikke smertefritt. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert mange som har sett denne etterhvert: Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Shaun of the Dead? Stemmer. Da går stafettpinnen videre til Zaeira. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Shaun of the Dead? Stemmer. Da går stafettpinnen videre til Zaeira. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Rumble Fish. edit: typo. Endret 3. februar 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rumble Fish. Det stemmer, Zardoz. Din tur. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Får ikke lastet opp bilder fra her jeg sitter nå, men får mulighet til dette senere i kveld. Hvis noen har lyst til å overta nå er det fritt frem Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hvis noen har lyst til å overta nå er det fritt frem Da legger jeg ut et bilde, jeg: Endret 3. februar 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bram Stoker's Dracula Det er helt korrekt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Satser på at Zyklon er stadig like lat og tar meg derfor friheten ved å poste neste bilde, dette postet jeg før en gang også, men en ellerannen gjettet feil og fortsatte. Javel da. Endret 3. februar 2005 av suzze Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ingen som klarer denne? Film nr. 3 i en ganske berømt filmserie som fikk en ny film i rekka nå nylig... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp! Syns faktisk III er mye bedre enn den første...den er bare så uheldig at den kom etter den katastrofale II'ern så folk avfeier den som en drittfilm allerede før de har sett den. Din tur. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp! Syns faktisk III er mye bedre enn den første...den er bare så uheldig at den kom etter den katastrofale II'ern så folk avfeier den som en drittfilm allerede før de har sett den. Din tur. Jeg syns ikke III klarer å komme ordentlig i gang. Når den først gjør det så er det over. Ganske ukjent grøsser fra 1988 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan det værra The Blob ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå