Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, dette lukter det Hud av.

Hvorfor denne hangen til å plage deg selv med ukjente filmer?

Fyskammeseg, dette er da så langt fra Hud man kan komme. For en seriøs filmstudent som deg burde denne anerkjente filmen fra en svært så anerkjent regissør være barnemat.

vlcsnap-00004316.jpg

Lenke til kommentar

Jeg bare kopierte og modifiserte en replikk du kom med til meg da jeg hadde en oppgave en gang (og det var en anerkjent film fra en anerkjent regissør). Godt å se at dine egne renker ikke faller i smak :p

Og jeg skjønner fremdeles ikke hva det skal ha å si at jeg er filmstudent når det gjelder dine obskure oppgaver. Les litt mer om filmvitenskap og hva vi faktisk driver med i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129793

Over til oppgaven: Jeg later som det er nyinnspillingen av Gjensyn med Brideshead, som garantert er bedre enn originalserien.

Endret av Cuneax
Lenke til kommentar
Jeg bare kopierte og modifiserte en replikk du kom med til meg da jeg hadde en oppgave en gang (og det var en anerkjent film fra en anerkjent regissør). Godt å se at dine egne renker ikke faller i smak :p

Og jeg skjønner fremdeles ikke hva det skal ha å si at jeg er filmstudent når det gjelder dine obskure oppgaver. Les litt mer om filmvitenskap og hva vi faktisk driver med i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129793

Over til oppgaven: Jeg later som det er nyinnspillingen av Gjensyn med Brideshead, som garantert er bedre enn originalserien.

Hehe, jeg har da slett ikke noe i mot formuleringen (hvordan kan jeg det som dens opphavsmann?), jeg bare korrigerte din feiloppfatning av filmen.

Som filmstudent regner jeg da også med at du er mer enn gjennomsnittlig oppdatert på filmverdenen, og denne burde du ha fått med deg om du har tittet det minste i bransjeorganenes publikasjoner...

Du skal forresten ha på pungen for din blasfemiske kommentar om Brideshead - originalserien er blant det ypperste som er laget for tv, nyinnspillingen når den ikke engang til anklene.

På tide å gjette land - noen forslag?

vlcsnap-00011817.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Pugging er undervurdert som læringsform. Det burde nok i større grad være en del av filmvitenskapstudiet også, er du ikke enig? Jeg gjentar: Oppgaven er IKKE obskur.

Vi skal ikke til U.K. Andre forslag?

vlcsnap-00012816.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
det positivistiske verdensbildet har dessverre gitt et blindt og altfor stort hegemoni til naturvitenskapen - og derav mer penger til "dem" og mindre til "oss".

Du synes altså også at Aune Sand skulle fått en real bit av statspotten?

Andre forslag til land?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...