Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smørsangeren er det ikke?

Nei han var nok snarer Romantic Male Lead, en av de mest kjente i sitt slag på 1950-tallet...

post-88950-1246312097_thumb.jpg

Gamlefar er heller ingen ukjent skuespiller, han er vel en av de karakterskuespillerne i Hollywood som har spillt i flest roller...

Endret av modin
Lenke til kommentar

Jeg ga vel allerede det hintet når jeg sa han var bygd som en "klippe", men greit nok at du tar det enda mer direkte da.

post-88950-1246312319_thumb.jpg

Men ingen kjenner altså igjen denne staute karen, han hadde jo glidd rett inn i et pinup blad for...

post-88950-1246312522_thumb.jpg

Dama hans er nok heller ikke ukjent for mange av dere, de fleste har nok sett henne på tv....

Endret av modin
Lenke til kommentar
Hint 2: Charles Coburn var ikke homofil

Du tar over for meg, regner med at du vet hvilken film det var man hadde vært gøy om noen andre hadde sett suppesøte filmer fra denne tiden, hvilken tid foresten kan vi jo spørre dem....

De fleste vil nok kjenne kvinnen i bildet over som en manipulerende dobbeltspillende middelaldrende rødtopp, men hvorfra????

Endret av modin
Lenke til kommentar
Uff, nei, jeg må vel rydde opp før det blir pinlig.

Has Anybody Seen My Gal?

Yess.... Tydligvis ingen som har sett Douglas Sirk melodramaer, med massevis av god moral her... Denne forteller oss at det å være for opptatt av penger og fasade kan gå riktig dårlig....

PS. Noen som klarte å gjette hvem den barske homofile herremannen var da, hadde jeg selv vært homo hadde jeg nok blitt hard som stein vil jeg tro....?

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...