MforMats Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Nei, nå er folk slappe. Godt mulig det er unødvendig å kommentere det, men for sikkerhets skyld kan jeg meddele at det er selvfølgelig korrekt, EDIT: Filmen du nevner selvsagt, at folk er slappe eller ei velger jeg å ikke kommentere Endret 22. juni 2009 av MforMats Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 I Served the King of England Er filmen halvparten så god som boken så anbefales den i fleng! (Nei, utropstegnet er ikke overdrevet) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Flere bilder gjør det lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Et bilde til hjelper cun å huske sin yndlingsfilm... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sukk, vi må visst gjette land igjen. Noen forslag? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 tyskland, muligens skal filmen ha handling fra 1 verdens krig? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 tyskland, muligens skal filmen ha handling fra 1 verdens krig? Nei, det er veldig feil. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 dæng, skal handlinga foregå i tyskland da? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 dæng, skal handlinga foregå i tyskland da? Se over. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Prøver meg på Frankrike, om ikke Italia. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Prøver meg på Frankrike, om ikke Italia. Det er og veldig feil. Vi holder oss riktignok i Europa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 England? Forresten, er det ikke litt kjipt at ingen kjenner igjen filmen du legger ut, hver gang? Du bør kanskje ta en lettere oppgave iblant, så det ikke blir tiår, land og slikt hver eneste gang. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 England? Forresten, er det ikke litt kjipt at ingen kjenner igjen filmen du legger ut, hver gang? Du bør kanskje ta en lettere oppgave iblant, så det ikke blir tiår, land og slikt hver eneste gang. Filmen er IKKE engelskspråklig. Det som er kjipt er at mange her inne ikke ser ut til å se annet enn amerikanske blockbustere ala Transformers. Hva med å løfte hodet fra Hollywoodtrauet og skue litt videre utover filmverdenen? Filmen er laget etter 2000. Kanskje noen her kjenner igjen denne karen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det som er kjipt er at mange her inne ikke ser ut til å se annet enn amerikanske blockbustere ala Transformers. Hva med å løfte hodet fra Hollywoodtrauet og skue litt videre utover filmverdenen? Det er vel ikke helt sant egentlig. Tror de som liker litt mer 'intelligent' film, eventuelt utforsker litt asiatisk osv har 'overtaket' og de som bare liker Bay er i mindretall. Uansett mener jeg ikke det er riktig vei å bare poste masse ukjente greier, det får ikke de spesielt interessert tror jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ingen anelse om filmen, men er fristet til å tippe på at du fremdeles befinner deg i Tsjekkia... Spesielt jenta med musefletter har typiske østeuropeiske trekk som får meg til å tenke på Tsjekkia eller Polen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Ingen anelse om filmen, men er fristet til å tippe på at du fremdeles befinner deg i Tsjekkia... Spesielt jenta med musefletter har typiske østeuropeiske trekk som får meg til å tenke på Tsjekkia eller Polen. Det er mer feil enn alle de andre forsøkene lagt i sammen. Vi skal ikke til Øst-Europa. Endret 23. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Vi skal til Nord-Europa. Endret 23. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Irland? Nei. Vi skal til Skandinavia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vi skal nok til Danmark gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå