Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Nei, nå er folk slappe.

Godt mulig det er unødvendig å kommentere det, men for sikkerhets skyld kan jeg meddele at det er selvfølgelig korrekt,

EDIT: Filmen du nevner selvsagt, at folk er slappe eller ei velger jeg å ikke kommentere :p

Endret av MforMats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
England?

Forresten, er det ikke litt kjipt at ingen kjenner igjen filmen du legger ut, hver gang? Du bør kanskje ta en lettere oppgave iblant, så det ikke blir tiår, land og slikt hver eneste gang. :p

Filmen er IKKE engelskspråklig.

Det som er kjipt er at mange her inne ikke ser ut til å se annet enn amerikanske blockbustere ala Transformers. Hva med å løfte hodet fra Hollywoodtrauet og skue litt videre utover filmverdenen?

Filmen er laget etter 2000. Kanskje noen her kjenner igjen denne karen?

vlcsnap2130984.jpg

Lenke til kommentar
Det som er kjipt er at mange her inne ikke ser ut til å se annet enn amerikanske blockbustere ala Transformers. Hva med å løfte hodet fra Hollywoodtrauet og skue litt videre utover filmverdenen?

Det er vel ikke helt sant egentlig. Tror de som liker litt mer 'intelligent' film, eventuelt utforsker litt asiatisk osv har 'overtaket' og de som bare liker Bay er i mindretall.

Uansett mener jeg ikke det er riktig vei å bare poste masse ukjente greier, det får ikke de spesielt interessert tror jeg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Ingen anelse om filmen, men er fristet til å tippe på at du fremdeles befinner deg i Tsjekkia...

Spesielt jenta med musefletter har typiske østeuropeiske trekk som får meg til å tenke på Tsjekkia eller Polen.

Det er mer feil enn alle de andre forsøkene lagt i sammen. Vi skal ikke til Øst-Europa.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...