Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nei, Polen er feil. Du glemte forresten snekkerne. :!: Jeg håper samtidig at du ikke bruker alt for mye tid på c-produksjoner av typen man finner i billigkurven på Nille. Det finnes for mye god og interessant film der ute til det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Som du kanskje la merke til i sted: Jeg så Undefeatable for over tre år siden og siden den gang har det ikke akkurat flommet over av elendige filmer foran dette andletet (sjekk min Vote history for å se hvilke filmer som har fått en dårlig rating). Oppgaven: Ungarn? Eventuelt Tsjekkia. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Godt å høre - det er altså fortsatt håp for den oppvoksende slekt. Oppgaven: Tsjekkia it is. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Uffda, er det virkelig ingen her som koser seg med tsjekkisk film i ny og ne? Dere aner ikke hvilke perler dere går glipp av... Filmen har over 1100 stemmer @IMDB Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Uffda, er det virkelig ingen her som koser seg med tsjekkisk film i ny og ne? Joda, Njål. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det Tmavomodrý svet? Nei, men synet av denne karen burde være en kraftig hjelp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Obsluhoval jsem anglického krále. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Obsluhoval jsem anglického krále. Hehe, jeg hadde da helst sett at du brukte den internasjonale tittelen. Folk flest kan ikke tsjekkisk, vettu. Forresten er dette nok en film du må se. Da tror jeg det har vanket nok hjemmelekser på dere i dag, og ønsker dere med det en fredfylt natt. Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 I Served the King of England. Den ser ikke ut til å ha gått på kino i Norge, så hvorfor skulle jeg ha sett den? Det er for det meste amerikanske filmer på kino i Norge og det er masse annen film å se. Montag, De må huske på at forumets klientell for det meste består av unge menn mellom 15-25. Er det da virkelig så forunderlig at flere ikke har sett disse filmene ennå? Jeg har faktisk sett en film av Menzel før, du kan jo gjette hvilken. Får ta en lett en, siden det straks er leggetid: Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 The Wrestler? hmm.. ja:) Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 ...Forhåndsvis kjendt film med over 6000 stemmer på Imdb Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nei, nå er folk slappe. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hint: Dette er en av cuns yndlingsfilmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå