Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er Aaltra. Nå gjenstår det bare for den seriøse filmstudent å få sett den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis Michael Bay lager en remake hvor rullestolene egentlig er Transformers er det mye mulig at jeg ser den. Neida, den så interessant ut, den. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg går for The 13th Warrior Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Stemmer ikke. La oss gjøre det riktig så enkelt: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Seriøst? Hvordan er det mulig å ikke ta filmen etter disse bildene? Nytt bilde: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Brian Blessed har tidenes promobilde: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Promobilde for hva? For en film jeg trodde alle seriøse filmstudenter hadde på pensum. Har dere ikke kommet så langt ennå i boken? Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Mike Hodges, hva fanken? Har forøvrig ikke hatt kanonfag siden 2006. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vel, siden det er deg. Robin Hood Prince of Thieves. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) edit: for sein. Endret 20. juni 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva tror du denne karen sier til det? Har du planer om å starte voksenopplæring på filmwissenschaft grunnet ditt fokus på dette? Du er hjertelig velkommen her oppe. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hva tror du denne karen sier til det? Har du planer om å starte voksenopplæring på filmwissenschaft grunnet ditt fokus på dette? Du er hjertelig velkommen her oppe. Han sier: "Thank you, sir. May I have another?" Mitt fokus på hva? Takk for innbydelse - det hadde kanskje ikke vært dumt med nytt blod på forelesningssiden hos dere, og da særlig om flertallet av staben der oppe gjør knefall for Tarantino, Bay, Emmerich og andre kvakksalvere. Ny, lett oppgave: Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Mitt fokus på hva? Takk for innbydelse - det hadde kanskje ikke vært dumt med nytt blod på forelesningssiden hos dere, og da særlig om flertallet av staben der oppe gjør knefall for Tarantino, Bay, Emmerich og andre kvakksalvere. Say WHAT? Når ble Rasmus Breistein til Quentin Tarantino og Stefan Jarl til Michael Bay? Du må nok skoleres litt, høres det ut som. PS: Det er mye fokus på teori. Navn som Arnheim, Kracauer, Bordwell, Sobchack, Staiger, Iversen, Rosenstone, Mulvey, Sørenssen, Nichols, Chion, Bazin osv, låter de kjent for deg? Oppgaven: Stumfilm? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hehe, hvem er disse herrene Rasmus og Stefan? Er det de som utgjør et fyrtårn av innsikt i og forsvar av klassikerne i en ellers gold og tromaherjet undervisningssituasjon hvor dagene går med på å se refuserte d-filmer? Apropos de andre navnene du nevner er det enkelte som klinger kjent. Det er uansett ikke så viktig. Dere trenger et friskt pust utenfra høres det utfor - en maverick som kan fortelle hvor skapet skal stå. Oppgaven: Beklager å melde, men du gikk - som forventet - rett i fella. Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 LOL, bare fordi de studerende klarer å tenke selv og ser filmer de selv har lyst til? :--P Øst-Europa? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe, du vil fortsatt ikke svare meg. Jeg foreslår du leser mitt forrige innlegg på ny. Ja, vi skal i østerled. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skal vi til Polen, landet fylt til randen av jordbærplukkere og malere? Spørsmålet ditt? La oss si det slik: Jeg kjenner meg ikke igjen i dine påstander. Jeg kan heller ikke forstå hva studiet mitt skal ha å si for hvilke filmer jeg ser til enhver tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå