Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Helt feil. Filmen vi skal fram til er en psykologisk studie av denne personen: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Montag svarer med YouTube-klipp og ingen tittel (og han kritiserer Julenissen for å ikke komme med titler i den andre bildetråden!), men det er riktig: Undefeatable (eller Cui hua kuang mo på jallaspråk. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ingen film jeg har sett (eller orker bruke tid på for den del), men akkurat det youtubeklippet så jeg faktisk på ren slump forleden. Jeg håper forøvrig at du ikke har latt ditt Ozu prosjekt smuldre hen, cun. Det ville vært synd og skam om du som seriøs filmstudent hadde gitt ham på båten til fordel for filmer av ovenstående kaliber. Ny oppgave (som - etter det jeg nå forstår - burde passe den moderne filmstudent vel): Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ingen film jeg har sett (eller orker bruke tid på for den del), men akkurat det youtubeklippet så jeg faktisk på ren slump forleden. Jeg håper forøvrig at du ikke har latt ditt Ozu prosjekt smuldre hen, cun. Det ville vært synd og skam om du som seriøs filmstudent hadde gitt ham på båten til fordel for filmer av ovenstående kaliber. Hvem sier at jeg har gitt opp det? Undefeatable så jeg sikkert for tre år siden, og det er ingenting i veien med å se slike filmer. Man kan ikke bare la seg indoktrinere av østeuropeiske kunstfilmer heller ;--) Hvorfor må det være enten eller? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Man kan ikke bare la seg indoktrinere av østeuropeiske kunstfilmer heller ;--) Hvorfor må det være enten eller? Neida, det er selvsagt rom for å se schlock også, men ettersom årene går og man har sett noen tusen filmer blir det gjerne til at man foretrekker seriøs kvalitetsfilm (film som har noe på hjertet om du vil) framfor d-film stappet med håpløse ed wood-aktige øyeblikk. Bare vent, du kommer nok dit du også. Hjelper det med et bilde til forresten? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Klarer du ikke å nyte en dårlig film i ny og ne? Det er jo forfriskende å ha noe å le av. Opgaven: Er filmen amerikansk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Klarer du ikke å nyte en dårlig film i ny og ne? Det er jo forfriskende å ha noe å le av. Opgaven: Er filmen amerikansk? Vel, av og til, ja, men kun i små mengder og det er heller ikke noe jeg aktivt oppsøker. Oppgaven: Filmen er ikke amerikansk og heller ikke engelskspråklig. Bildene tidligere er forresten ikke hentet fra selve filmen, men fra dens utelatte scener. Beklager, men jeg kunne dog ikke dy meg gitt vår lille diskusjon. :!: Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 La oss gjette land - noen forslag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ingen som har baller til å prøve seg? Gratulerer med ny avatar, cun. Jeg må dog si at jeg likte din gamle "golden shower" avatar noe bedre. Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Liker du ikke Death in June? Visste at du var en Front 242-fanboi, ja. Er filmen fra Europa? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er filmen fra Europa? Ja, den er europeisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Øst-Europa og 80-tallet? Svar, Death in June eller Front 242? Eller er du ikke kul nok for denslags? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Øst-Europa og 80-tallet? Svar, Death in June eller Front 242? Eller er du ikke kul nok for denslags? Oppgaven: Nei og nei. Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Da har du i praksis valgt ny avatar for meg. Spansk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe, ingen grunn til å føle seg presset. Nei, filmen er ikke sør-europeisk heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kanskje den er tysk pga Boney M-folka fra fargebildene. Men jeg syns landskapet i dette innlegget virket litt spansk: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13954371 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Kanskje den er tysk pga Boney M-folka fra fargebildene. Men jeg syns landskapet i dette innlegget virket litt spansk: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13954371 Hehe, godt tenkt, men dessverre feil. Glem nå de første bildene som sagt. Endret 20. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå