Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen film jeg har sett (eller orker bruke tid på for den del), men akkurat det youtubeklippet så jeg faktisk på ren slump forleden. Jeg håper forøvrig at du ikke har latt ditt Ozu prosjekt smuldre hen, cun. Det ville vært synd og skam om du som seriøs filmstudent hadde gitt ham på båten til fordel for filmer av ovenstående kaliber.

 

Ny oppgave (som - etter det jeg nå forstår - burde passe den moderne filmstudent vel):

 

vlcsnap-140700805.jpg

vlcsnap-140498171.jpg

vlcsnap-140917583.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Ingen film jeg har sett (eller orker bruke tid på for den del), men akkurat det youtubeklippet så jeg faktisk på ren slump forleden. Jeg håper forøvrig at du ikke har latt ditt Ozu prosjekt smuldre hen, cun. Det ville vært synd og skam om du som seriøs filmstudent hadde gitt ham på båten til fordel for filmer av ovenstående kaliber.

Hvem sier at jeg har gitt opp det? Undefeatable så jeg sikkert for tre år siden, og det er ingenting i veien med å se slike filmer. Man kan ikke bare la seg indoktrinere av østeuropeiske kunstfilmer heller ;--)

 

Hvorfor må det være enten eller?

Lenke til kommentar
Man kan ikke bare la seg indoktrinere av østeuropeiske kunstfilmer heller ;--)

 

Hvorfor må det være enten eller?

Neida, det er selvsagt rom for å se schlock også, men ettersom årene går og man har sett noen tusen filmer blir det gjerne til at man foretrekker seriøs kvalitetsfilm (film som har noe på hjertet om du vil) framfor d-film stappet med håpløse ed wood-aktige øyeblikk. Bare vent, du kommer nok dit du også. :thumbup:

 

Hjelper det med et bilde til forresten?

vlcsnap-140220199.jpg

Lenke til kommentar
Klarer du ikke å nyte en dårlig film i ny og ne? Det er jo forfriskende å ha noe å le av.

 

Opgaven: Er filmen amerikansk?

Vel, av og til, ja, men kun i små mengder og det er heller ikke noe jeg aktivt oppsøker.

 

 

Oppgaven: Filmen er ikke amerikansk og heller ikke engelskspråklig.

Bildene tidligere er forresten ikke hentet fra selve filmen, men fra dens utelatte scener. Beklager, men jeg kunne dog ikke dy meg gitt vår lille diskusjon. :!:

 

vlcsnap-153089870.jpg

vlcsnap-155257366.jpg

vlcsnap-152989497.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...