Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, denne filmen er amerikansk. Til min overraskelse fant jeg ut at jeg faktisk har sett Room at the Top. Kjip film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er den ganske kjent? A Sreetcar Named Desire f.eks..? Eller er jeg helt på viddene nå.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En av de mest kjente, ja. Jeg lar bildet tale for seg selv: Så en plakat av den på Pair-a-Dice i Trondheim. Nicecream 50s Diner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nice, trodde faktisk jeg skulle bomme ganske mye og greier. Det lønner seg å gjette vilt. Og til alles overaskelse sender jeg faktisk oppgaven videre da jeg tenkte å ta kvelden.. Så førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det ligner på den vakre innsjøen i Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette er et helt annet sted i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Edit: Withdrawn Endret 3. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skudd i mørket: The New World. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Mumien 3 er et enda større skudd i mørket.(but not by mutch) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skudd i mørket: The New World. Jepp! Dette burde du vite, siden du var med på ekspedisjonen i 1607. Har funnet et bilde av deg i denne dokumentaren: Du er han helt til venstre, ikke sant? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva er vitsen med det innlegget? Montag tar en spøk, selv om ikke du gjør det. Montag, neste oppgave er din. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Du er han helt til venstre, ikke sant? Hehe, hysj, cun. Jeg som trodde vi, på linje med Batman og Robin (hvor du er sistnevnte) - hadde en avtale... Ny oppgave: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Montag og meg på en god dag: Om filmen: Er den fra Sør-Amerika? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Om filmen: Er den fra Sør-Amerika? Ikke helt - la oss si et sted i Mellom-Amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå