Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I'll join. Brancaleone alle crociate? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I'll join.Brancaleone alle crociate? Min godeste danielzu, fikk du ikke med deg at filmen vi skal fram til har mer enn 700 stemmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Tenke jeg skulle skippe å lese 3 sider med Montag's selvdigging. 700 ja, så da skal vi vel ikke til vår gode venn Mario da. Endret 1. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Tenke jeg skulle skippe å lese 3 sider med Montag's selvdigging. Hehe, når ble mine saklige innspill selvdigging? Nei, gjør leksene dine neste gang, danielzu. :!: Disse karene ringer vel noen bjeller? Endret 1. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Lancelot du Lac? Det er dessverre feil. Filmen har mer enn 1000 stemmer @IMDB. Endret 1. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan det være Il fiore delle mille e una notte? Eller hva med Il Decameron? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Eller hva med Il Decameron? Hehe, du berget deg unna den store 10'rn med rett svar på forsøk nr 9. (Bedre lykke neste gang. ) Trompetfanfarer og hurrarop er på sin plass. Gratulerer. Når det er sagt, er det tydelig at folk her trenger å se mer Pasolini. Endret 1. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tydeligvis. Jeg har bare sett én Pasolini-film, og du kan vel gjette hvilken det er Husker at du kjørte Mamma Roma i tråden, til spinnvill gjetting og tenners gnissel. ^^ Ny oppgave: Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Når det er sagt, er det tydelig at folk her trenger å se mer Pasolini. Vet Montag filmene hans er fantastiske, vakre faktisk... Fikk sett 1001 natt her for noen uker siden, og den fikk meg i kjempe godt humør... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Når det er sagt, er det tydelig at folk her trenger å se mer Pasolini. Vet Montag filmene hans er fantastiske, vakre faktisk... Fikk sett 1001 natt her for noen uker siden, og den fikk meg i kjempe godt humør... Det er det de er, og nettopp derfor er det så synd at hans navn av folk flest forbindes med heslighetene i Salò. Pasolini er jo så uendelig mye mer enn groteskeriene i sistnevnte. Som du jo poengterer er hans sprelske filmer en kilde til mye moro og glede. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Cun, kan kvinnen på bildet være Ingrid Bergman, jeg tenkte på de litt grove skandinaviske trekkene i ansiktet. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er det de er, og nettopp derfor er det så synd at hans navn av folk flest forbindes med heslighetene i Salò. Pasolini er jo så uendelig mye mer enn groteskeriene i sistnevnte. Som du jo poengterer er hans sprelske filmer en kilde til mye moro og glede. Det vitner vel om en viss grad av forhåndsdømming, på lik linje med at folk flest (forhåpentligvis ikke de som er her på forumet) kan utrykke ting som, "Å Stanley Kubrick det er han som bare laget sånne filmer med ekstrem vold". Selv synes jeg Pasolini slik jeg opplever han i 1001 natt var enormt koselig og avslappende og faktisk veldig feelgood, og den løse narativiteten gjorde filmen avslappende å se på samtidig som den ikke var handlingsløs. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Cun, kan kvinnen på bildet være Ingrid Bergman, jeg tenkte på de litt grove skandinaviske trekkene i ansiktet. Det er ikke henne. Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 They drive by Night, ut i fra siste bilde som ser ut til å være i en lastebil garasje... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Niks. Hvor er Montag når vi trenger ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå