Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tenke jeg skulle skippe å lese 3 sider med Montag's selvdigging.

700 ja, så da skal vi vel ikke til vår gode venn Mario da.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Tenke jeg skulle skippe å lese 3 sider med Montag's selvdigging.

Hehe, når ble mine saklige innspill selvdigging? Nei, gjør leksene dine neste gang, danielzu. :!:

Disse karene ringer vel noen bjeller?

vlcsnap-5306635912.jpg

vlcsnap-5307274653.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Eller hva med Il Decameron?

Hehe, du berget deg unna den store 10'rn med rett svar på forsøk nr 9. (Bedre lykke neste gang. :p )

Trompetfanfarer og hurrarop er på sin plass. Gratulerer.

Når det er sagt, er det tydelig at folk her trenger å se mer Pasolini.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Når det er sagt, er det tydelig at folk her trenger å se mer Pasolini.

Vet Montag filmene hans er fantastiske, vakre faktisk... Fikk sett 1001 natt her for noen uker siden, og den fikk meg i kjempe godt humør...

Det er det de er, og nettopp derfor er det så synd at hans navn av folk flest forbindes med heslighetene i Salò. Pasolini er jo så uendelig mye mer enn groteskeriene i sistnevnte. Som du jo poengterer er hans sprelske filmer en kilde til mye moro og glede.

Lenke til kommentar
Det er det de er, og nettopp derfor er det så synd at hans navn av folk flest forbindes med heslighetene i Salò. Pasolini er jo så uendelig mye mer enn groteskeriene i sistnevnte. Som du jo poengterer er hans sprelske filmer en kilde til mye moro og glede.

Det vitner vel om en viss grad av forhåndsdømming, på lik linje med at folk flest (forhåpentligvis ikke de som er her på forumet) kan utrykke ting som, "Å Stanley Kubrick det er han som bare laget sånne filmer med ekstrem vold". Selv synes jeg Pasolini slik jeg opplever han i 1001 natt var enormt koselig og avslappende og faktisk veldig feelgood, og den løse narativiteten gjorde filmen avslappende å se på samtidig som den ikke var handlingsløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...