Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Hehe, nå må du ikke la moderatorvervet gå deg til hodet, min kjære cun.

Ditt svar er forøvrig like feil som dine andre forsøk. Vil du gå for et fjerde?

Du syns jeg har vært så stormannsgal i det siste? ;--)

Jeg råder deg bare til å holde deg på matta når det kommer til vanlig folkeskikk. Du ville vel ikke tiltalt fremmede på den måten du har gjort inntil nå hvis du traff dem på ordentlig? Syns du virkelig det er høflig å spørre om andre har sniffet på brennevin hvis de svarer feil?

Er løsningen Zanna Bianca nel west?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cun jeg må nesten spørre deg forsøker du her å gjøre narr av Montags quiz med å foreslå diverse Spaghetti Westerns når filmen faktisk ikke ser ut til å være en Western. I såfall må jeg si meg enig med Montag..

Lenke til kommentar
Cun jeg må nesten spørre deg forsøker du her å gjøre narr av Montags quiz med å foreslå diverse Spaghetti Westerns når filmen faktisk ikke ser ut til å være en Western.

My point exactly. Det ser ut for at enkelte ikke har sovet rusen ut eller - sagt på en annen måte - bevisst kommer med useriøse forslag. Hvorfor er meg en gåte. Jeg hadde da forventet mer av en skikkelig moderator.

vlcsnap5102934.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ikke til filmene som nevnes, men det kan vel tenkes at Cun skal ha fram et poeng angående holdningen din ;)

Jeg kan bare beklage om mine småfleipete bemerkninger blir tolket i negativ retning. Det er slett ikke min intensjon, jeg har intet annet enn positive holdninger til alle forumbrukerne. Når det er sagt, trodde jeg da virkelig at vi hadde rom for en litt ledig og humoristisk omgangstone her inne uten at noen skulle se seg støtt av det. Det ville være beklagelig om det motsatte var tilfelle.

Jeg for min del tar i mot pepper på jevnlig basis her inne uten at jeg føler meg fornærmet på noen måte. Det er nesten noe søtt over det...

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Jeg må si at de som ikke forstår Montag sin humor på dette nettstedet virkelig burde finne seg noe bedre å gjøre, det er jo ganske så opplagt at Montag er selvironisk i den forstand at han trekker sin elitisme til den karikert ytterlighet.

Alle skjønner vel at Montag ikke virkelig mener at andre forumbrukere er forfyllede eller tilhører en yngre garde med total mangel på kulturell dannelse, bare fordi de ikke klarer å avgjøre hvilken ser italiensk film man snakker om bare ut i fra noen bilder. Nei folk burde være litt mindre hårsåre.

Lenke til kommentar
Jeg hadde forventet mer moden oppførsel av en "voksen" mann. Er det Zanna Bianca e il cacciatore solitario?

Hehe, du bare fortsetter ser jeg. Anbefaler deg å la være å gjette hvis du ikke har noe vettugt å komme med, slik sparer jeg tid og du sparer ansikt.

Lenke til kommentar
Er det Vergine, e di nome Maria?

Flere tips hadde gjort seg.

Det er veldig feil. Har du lyst å gå for den store tiern? I så fall ligger du godt an. :!:

Filmen har mer enn 700 stemmer og er fra første halvdel av 70tallet.

vlcsnap-5102304625.jpg

Lenke til kommentar
Skudd i mørket: Strosjek? eller hvordan det skrives..

Herzogs Strozcek er det ikke, nei. Synes du forresten det var et veldig godt forslag? Du trenger ikke ta etter cuns håpløse gjetting selv om han er moderatorkonge, vettu.

Lenke til kommentar
Skudd i mørket: Strosjek? eller hvordan det skrives..

Herzogs Strozcek er det ikke, nei. Synes du forresten det var et veldig godt forslag? Du trenger ikke ta etter cuns håpløse gjetting selv om han er moderatorkonge, vettu.

Chill out, mitt forslag har ingenting med Cuns forlsag å gjøre. Bare gjettet jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...