Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Vel han er vel uten tvil med i filmen, jeg er enig at jeg nok tok feil akkurat der, etter å ha tenkt meg om så var han nok litt eldre på 60-tallet enn som så...

Det kan vel være naturlig å spøre om dette er en film av Vittorio De Sica?

Endret av modin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel han er vel uten tvil med i filmen, jeg er enig at jeg nok tok feil akkurat der, etter å ha tenkt meg om så var han nok litt eldre på 60-tallet enn som så...

Hehe, nå må du ikke la meg forvirre deg, modin. Det ER Sellers i alle tilfellene.

EDIT: Om du kikker litt bak i bildene, ser du closeup av De Sica.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
"Caccia alla volpe"... eller after the fox.

Der reddet du stumpene av forumets ære. Over til deg.

Si meg er den verdt å se, jeg mener den virker jo litt kommers hvis vi skal sammenligne med feks. Ladri di biciclette. Skal jeg bestille den på play?

Lenke til kommentar

Selvsagt er dette kommers - det er et stykke florlett komedie; klassisk Sellers.

Jeg koste meg med denne. Om du gjør det, avhenger av om du liker Sellers doing Sellers.

Se her:

(Hehe, lurer litt på om DeSica gjør litt narr av Fellini bl.a. i denne sekvensen - Sellers som kjendisregissøren Federico Fabrizi, anyone?)

Se filmen hos Youtube

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Fantastisk skal nok bestilles den ja, og jeg elsker jo den delen av europeisk film industri, type lette samarbeidsprosjekter med skuespillere fra en rekke land svak historie, men ekstravagante stjerner. Slike filmer er faktisk ofte undervurderte siden de faktisk ofte er laget med en selvbevist Kitch, som ofte ikke taes hensyn til når vi vurderer dem.

Men og neste film, det blir en lett en siden jeg ikke får brukt nettet før klokka 17.00 i morgen:

post-88950-1242167321_thumb.jpg

post-88950-1242167338_thumb.jpg

post-88950-1242167359_thumb.jpg

Lenke til kommentar
syns du skal ta den selv, jeg.

Jepp, ganske teit å hinte.

(Unødvendig comment, men ærlig talt, må jo poste på side 1337.)

Vel det er bare å fortsette folkens Vera Cruz er korrekt, som sagt fikk jeg ikke brukt datamaskin før litt ut på dagen i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den.

Nå må du ikke glemme åttetimersregelen, daniel.

Montag det har da for lengst godt 8 timer siden Vera Cruz ble foreslått.

Etter bekreftelse iht regelen.

Når jeg først tar ''en montag'' så blir'e bråk.

Lenke til kommentar
Etter bekreftelse iht regelen.

Det lå vel litt i det at folk kunne ta seg litt til rett når jeg skrev at jeg ikke fikk brukt nettet før klokka 17.00. Jeg postet strengt tatt en så enkel film at man ikke skulle ha ventet på bekreftelse uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...