modin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Vel han er vel uten tvil med i filmen, jeg er enig at jeg nok tok feil akkurat der, etter å ha tenkt meg om så var han nok litt eldre på 60-tallet enn som så... Det kan vel være naturlig å spøre om dette er en film av Vittorio De Sica? Endret 12. mai 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Vel han er vel uten tvil med i filmen, jeg er enig at jeg nok tok feil akkurat der, etter å ha tenkt meg om så var han nok litt eldre på 60-tallet enn som så... Hehe, nå må du ikke la meg forvirre deg, modin. Det ER Sellers i alle tilfellene. EDIT: Om du kikker litt bak i bildene, ser du closeup av De Sica. Endret 12. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Kanskje vi snakker om "Caccia alla volpe"... eller after the fox. Endret 12. mai 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 "Caccia alla volpe"... eller after the fox. Der reddet du stumpene av forumets ære. Over til deg. Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 "Caccia alla volpe"... eller after the fox. Der reddet du stumpene av forumets ære. Over til deg. Si meg er den verdt å se, jeg mener den virker jo litt kommers hvis vi skal sammenligne med feks. Ladri di biciclette. Skal jeg bestille den på play? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Selvsagt er dette kommers - det er et stykke florlett komedie; klassisk Sellers. Jeg koste meg med denne. Om du gjør det, avhenger av om du liker Sellers doing Sellers. Se her: (Hehe, lurer litt på om DeSica gjør litt narr av Fellini bl.a. i denne sekvensen - Sellers som kjendisregissøren Federico Fabrizi, anyone?) Se filmen hos Youtube Endret 12. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fantastisk skal nok bestilles den ja, og jeg elsker jo den delen av europeisk film industri, type lette samarbeidsprosjekter med skuespillere fra en rekke land svak historie, men ekstravagante stjerner. Slike filmer er faktisk ofte undervurderte siden de faktisk ofte er laget med en selvbevist Kitch, som ofte ikke taes hensyn til når vi vurderer dem. Men og neste film, det blir en lett en siden jeg ikke får brukt nettet før klokka 17.00 i morgen: Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hint: Gary Cooper & Burt Lancaster Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 syns du skal ta den selv, jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 syns du skal ta den selv, jeg. Jepp, ganske teit å hinte. (Unødvendig comment, men ærlig talt, må jo poste på side 1337.) Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 syns du skal ta den selv, jeg. Jepp, ganske teit å hinte. (Unødvendig comment, men ærlig talt, må jo poste på side 1337.) Vel det er bare å fortsette folkens Vera Cruz er korrekt, som sagt fikk jeg ikke brukt datamaskin før litt ut på dagen i dag. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ble gjort for å slippe å poste ny oppgave. Meeen siden eg ikkje hadde lyst til det, så kan eg vel holde meg unna oppgaven. Fair enough Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den. Nå må du ikke glemme åttetimersregelen, daniel. Endret 13. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den. Nå må du ikke glemme åttetimersregelen, daniel. Montag det har da for lengst godt 8 timer siden Vera Cruz ble foreslått. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den. Nå må du ikke glemme åttetimersregelen, daniel. Montag det har da for lengst godt 8 timer siden Vera Cruz ble foreslått. Etter bekreftelse iht regelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, om ingen tar denne oppgaven innen 30min så tar jeg den. Nå må du ikke glemme åttetimersregelen, daniel. Montag det har da for lengst godt 8 timer siden Vera Cruz ble foreslått. Etter bekreftelse iht regelen. Når jeg først tar ''en montag'' så blir'e bråk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gjett da, Danielzu. Jeg vil ha ny oppgave Lenke til kommentar
modin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Etter bekreftelse iht regelen. Det lå vel litt i det at folk kunne ta seg litt til rett når jeg skrev at jeg ikke fikk brukt nettet før klokka 17.00. Jeg postet strengt tatt en så enkel film at man ikke skulle ha ventet på bekreftelse uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå