Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Dere er jammen vanskelig å gjøre til lags. Neste gang blir det s/h-film! S/h-film laget etter 2000. Tror ikke det. Dagens ungdom trenger sårt å lære seg verdien av riktig go', gammel s/h-film. For de som fortsatt lurer: vi skal fram til en film fra 90tallet. Endret 6. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Boyz n the hood. Vaya con dios. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Gikk direkte lei at noen ikke avga svaret. (jeg sa jo tydlig fra at det var en Spike film) Som vanlig så sier jeg fri oppgave etter å ha løst en(relativ superduperenkel) Montag-oppgave. Og eksluderer Montag for å ta neste frie oppgave. Endret 6. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) (jeg sa jo tydlig fra at det var en Spike film) Der ble det jaggu nok en igjensitting på deg. :!: Regissøren heter ikke Spike Lee, men John Singleton Endret 6. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ha, alltid antatt at Spike sto bak den filmen. Jaja, when you assume, You make an ass out of u and me. :!: Endret 6. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gikk direkte lei at noen ikke avga svaret. Sånn går det når Montag tar med fotball-scener i steden for de morsomme driveby shooting-scenene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gikk direkte lei at noen ikke avga svaret. Sånn går det når Montag tar med fotball-scener i steden for de morsomme driveby shooting-scenene. Hint: Det er det man kaller intelligent oppgavegiving... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ikke ta denne vanskelige oppgaven om du ikke skal gi ut ny oppgave etterpå. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ok, da sier jeg Predator og fyrer igang en ny oppgave. En litt smalere film enn forrige gang, men skulle fortsatt ikke være så alt for vanskelig. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 La pianiste eller The piano teacher er korrekt.. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne er vel innenfor dødens rike - Eller var det levende døde? Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dawn of the dead Her blandet jeg vit litt Endret 7. mai 2009 av andrucks Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kom igjen a folkens.. Hvis det ikke er Day of the dead, da er det ... edit: Så du hadde endret innlegget nå. Din tur! Endret 7. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå