Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hm, her må det mer til! Noen som vil gjette sjanger, land, årstall, osv? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Okay... filmen er fra før 2000. Sjanger kan vel kanskje fastslås utifra disse bildene... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis ingen kjenner igjen karen på første bildet, så er det noe feil ett sted... Filmen har IMDB snitt på 6 blank. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Filmen er fra 90 tallet, og det er samme mann som har skrevet og regissert... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Christopher Walken på det ene bildet? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Horrorelementene og også det bordet med kniver får tankene til å gå mot Clive Barker. Jeg har ikke sett denne filmen, men hvis den er regissert av Barker og er fra 90-tallet så er det sannsynligvis Nightbreed. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Christopher Walken på det ene bildet? Tenker du på det bildet med David Cronenberg? Lenke til kommentar
modin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Christopher Walken på det ene bildet? Tenker du på det bildet med David Cronenberg? Er det Cronenberg film med andre ord..? I såfall er det ikke Speed eller Dead Ringers, de har jeg sett... Så kan jo google gutta gjette seg videre fram til hvem det er. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nightbreed Er allerede gjettet av JohnMerrick Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det var på tide... Såklart er det Nightbreed av Clive Barker. David Cronenberg spiller en av hovedrollene (Cristopher Walken??? Hmmm, hmmmmm, hmmmmmmm ), og filmen er ganske spesiell siden "monsterene" i filmen er goodguys. Anbefales. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det var på tide... Såklart er det Nightbreed av Clive Barker. David Cronenberg spiller en av hovedrollene (Cristopher Walken??? Hmmm, hmmmmm, hmmmmmmm ), og filmen er ganske spesiell siden "monsterene" i filmen er goodguys. Anbefales. Jeg har et litt ambivalent forhold til Clive Barker, jeg synes han er genial eller blodharry litt etter sinnsstemningen min,,, Men skal se om jeg får sjekket ut denne filmen neste gang jeg er i riktig sinnsstemning. OK, da er det vel jeg som står for neste oppgave. Siden denne tydligvis var vanskelig, skal jeg forsøke noe lettere: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trodde denne skulle være enkel, mulig jeg postet sent på kvelden... 3 hovedroller, 3 forholdsvis kjente skuespillere: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei, det er ikke Basic Instinct. Det er ikke Sharon Stone som blotter brystene sine i bakgrunnen der, men denne kvinnen her: Og et lite glimt av siste hovedrolleinnehaver: Forøvrig var filmen nominert til fire Oscar, men vant ingen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Lenge siden jeg så denne - ok film så vidt jeg husker. Rett svar: The Grifters Endret 6. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Stemmer, Montag. The Grifters it is.... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Vi tar nok en plankeoppgave... Endret 6. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje Cypheron har lyst å gjette tiår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå