Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. La oss gjette land - noen forslag? Det er IKKE USA...

Jeg tror i såfall britisk, av samme grunn til at jeg gjettet skandinavisk, karakteren ser litt staute og kjedelige ut...

Nei, du er ute på viddene nå.

Hint: Oppgaven er dedikert Bob3 og DorianGray...

vlcsnap-1079527418.jpg

Lenke til kommentar

Vi kan jo gjette Forman, selv om jeg nok tror det er en av de andre etter å ha lekt litt google leken, by the way har du sett noen av Formans Tsjekkiske filmer, veldig glad i Forman i Hoollywood.

Vurderte å plukke de opp på Platekompaniet, men har vel ikke råd akkurat nå desverre.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Hvis det er Forman vil jeg kanskje tro det er Black Peter.

Så kan jo du komme med noen Forman, og Tsjekkisk nye bølge tips generelt med det samme?

Tsjekkisk nye bølger er vel foresten et godt eksempel på at Øste Europeisk film ikke bare er kjedelig sosialrealisme...

Endret av modin
Lenke til kommentar

Eliminasjons metoden vet du min venn... Firemans Ball og Loves i blonde er i farger og annen aspect ratio. Dermed er det enten Black Peter eller Audition, et par google søk gjør at man lett finner ut at det er Black Peter.

Apropos Forman du skulle ikke tilfedigvis ha en bootleg av Taking Off, den finnes bare på youtube og kvaliteten er litt for dårlig til at jeg gidder å se den der. Vet den ikke er gitt ut på DVD, og heller ikke vil bli gitt ut grunnet problemer rundt rettighetene til sangene fra Audition cden...

Lenke til kommentar
Eliminasjons metoden vet du min venn... Firemans Ball og Loves i blonde er i farger og annen aspect ratio. Dermed er det enten Black Peter eller Audition, et par google søk gjør at man lett finner ut at det er Black Peter.

Apropos Forman du skulle ikke tilfedigvis ha en bootleg av Taking Off, den finnes bare på youtube og kvaliteten er litt for dårlig til at jeg gidder å se den der. Vet den ikke er gitt ut på DVD, og heller ikke vil bli gitt ut grunnet problemer rundt rettighetene til sangene fra Audition cden...

Nei, ikke si slikt da. Jeg som hadde håpet du ikke gjorde for overdreven bruk av Google...

Apropos tsjekkisk new wave anbefalinger, sjekk ut disse: Closely Watched Trains, Valerie and Her Week of Wonders og The Shop on Main Street.

Jeg har dessverre ingen bootleg av Taking Off, og vet heller ikke om det finnes å oppdrive i brukende kvalitet. For øyeblikket har jeg da også nok med å komme meg gjennom Formanfilmene som PK har hatt kampanje på i det siste...

@Bob_3: Du får følge bedre med framover. Kanskje det vanker flere dedikeringer etter hvert...

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Ok da tror jeg vi skal poste noe veldig dårlig for å se om Montag holder seg unna denne:

post-88950-1240513769_thumb.jpg

post-88950-1240513781_thumb.jpg

post-88950-1240513797_thumb.jpg

Ok Det kommer andre bilder som er til mer hjelp senere, og filmen er faktisk interesant på sin måte selv om det er lenge siden jeg så den...

Lenke til kommentar
Nei, ikke si slikt da. Jeg som hadde håpet du ikke gjorde for overdreven bruk av Google...

Apropos tsjekkisk new wave anbefalinger, sjekk ut disse: Closely Watched Trains, Valerie and Her Week of Wonders og The Shop on Main Street.

Jeg har dessverre ingen bootleg av Taking Off, og vet heller ikke om det finnes å oppdrive i brukende kvalitet. For øyeblikket har jeg da også nok med å komme meg gjennom Formanfilmene som PK har hatt kampanje på i det siste...

Vel vel :( Noen ganger... Men nå skal det sies at jeg nesten kjøpte de 4 Forman filmene... Men så er det jo pengene da, de strekker aldri til... Ingen flittig gjest på biblioteket heller desverre, men bare jeg får kommet i en bedre økonomisk situasjon skal det nok blir mer film...

PS. Jeg synes joint kurset til Vincent Schiavelli i "taking off" er en fantastisk scene pluss Ode to a Screw sangen hadde vært veldig gøy å sett hele filmen en gang.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...