Montag Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nytt bilde gjør det lettere. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen som koser seg med britisk 40tallsfilm her? Dette er en klassiker, så dere burde i høyeste grad vite dette... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nei, dette var stusselig, folkens. Ingen som har sett denne? Hjelper det om jeg sier at sjangeren er film noir samt at filmen har mer enn 1000 stemmer og en rating over 7.5 @IMDB? Endret 8. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har ikke sett filmen, men prøver meg på Brighton Rock. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har ikke sett filmen, men prøver meg på Brighton Rock. Google sier at du har fullstendig rett, og at dette er en film du MÅ se. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 To nye bilder. Må nesten få løst denne før jeg drar på påskeferie. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ok, et par bilder til. Blir kanskje veldig lett nå menmen... Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hmm.... Filmen er laget etter 2005. Regissøren burde være godt kjent for de fleste her. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er det ingen som kjenner igjen denne? Filmen er av amerikansk opprinnelse og den har et ufortjent lavt snitt på under 6 @ IMDb. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Siste bildene jeg legger ut nå, lite internettdekning å oppdrive på påskeferie. Filmen er inspirert av en ikke helt ukjent musikalsk personlighet. Må også rette en tidligere post. Det skulle stå, "filmen kom ut i 2005 eller senere", men kan liksågodt avsløre at 2005 er året vi skal frem til. Får antageligvis ikke tid til å bekrefte svar hvis det ikke kommer noe snart. Blir ikke oppgaven løst innen rimelig tid er det bare å hoppe videre. God påske. Endret 8. april 2009 av mOkk Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) "Last days", temmelig sikker på at det er riktig.... noen andre kan fortsette. Endret 8. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 riktig, nettet mitt har hoppa litt ut og inn i det siste. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ny oppgave Sjekker innom med flere hint, avkreftelser/bekreftelser mellom påskekrimmene Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, første som slo meg når jeg så det første bildet, var We Were Soldiers... men jeg får det nødvendigvis ikke til å stemme med det andre bildet... (nå er det en god stund siden jeg har sett filmen da). Men uansett, for å få litt fart på det, så gjetter jeg We Were Soldiers. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 "Tropic Thunder" er korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå