medlem-173043 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 kan vi få en sjanger Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Filmen er et surrealistisk drama basert på en roman... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Pinlig laber respons, folkens. Hjelper det om jeg sier at filmen også hører under scifi-kategorien? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det snakk om Nicolas Roegs The Man Who Fell to Earth? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det snakk om Nicolas Roegs The Man Who Fell to Earth? Herrejemini, er det mulig? Vi har faktisk fått en vinner her. Hvor var du for to dager siden? Jeg hadde aldri trodd denne oppgaven skulle vare så lenge som det den har gjort! For alle de uinnvidde her: Slik ser hovedrolleinnehaveren ut - han heter Bowie til etternavn. :!: Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror du må tilbake til s/h fra det glade 30/40-tall igjen neste gang, altså! Denne oppgaven fikk stå uløst overraskende lenge. Har forøvrig ikke sett filmen selv, men jeg har lest litt om Nicolas Roeg og hans filmer de siste dagene. Han ser ut til å kunne være en regissør etter min smak. Uansett.. Oppgaven er fri. Skal på jobb tidlig i morra, så dette har jeg rett og slett ikke tid til! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har snust lenge på den filmen, kanskje jeg bør se den? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har snust lenge på den filmen, kanskje jeg bør se den? Ja, det synes jeg ubetinget du skal gjøre. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har snust lenge på den filmen, kanskje jeg bør se den? Ja, det synes jeg ubetinget du skal gjøre. Da skal jeg ta ditt råd, og låne den så fort jeg får tid imorgen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har snust lenge på den filmen, kanskje jeg bør se den? Ja, det synes jeg ubetinget du skal gjøre. Da skal jeg ta ditt råd, og låne den så fort jeg får tid imorgen. Klokt valg. Et siste bilde å sovne til. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Faen, den ene gangen jeg visste svaret på Montags oppgave ser jeg den ikke. Verdammt Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hovedperson til venstre i bilde Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva ? Det skal da ikke være nødvendig å gå montagstyle med en slik oppgave Hint bilde Jonas2k: Land: USA Imdb: ca 20 000 snitt over 7,5 Tiår: sent 1970 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå