Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skulle jo bare mangle. Ny oppgave is cumming.(ja, det er skrevet feil.Nerds!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg lo av denne filmen også. Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Godzilla kan det være det... Japanske fiskere når Godzilla først dukker opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Oi, Modin svarer, trodde du bare bitchet om andre i denne tråden jeg. Er nok feil film du. Godzilla hadde vel vært litt ''for'' lett Endret 3. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Oi, Modin svarer, trodde du bare bitchet om andre i denne tråden jeg.Er nok feil film du. Godzilla hadde vel vært litt ''for'' lett Moody... Jeg vil vel si at anklagene om min bitching er litt overdrevent.... Jeg har vel bare bemerket at når man helt opplagt ikke vet svaret er det ikke noe vits i å poste all verdens filmer fra nevnte tiår og land, og situasjonen blir jo litt morsomt når man foreslår feks, Charlie Chaplin-filmer, Western-filmer eller lignende, når det opplagt kommer fram av bildene at handling er lagt til feks kontor og selskapslivet i overklassen. Det er i slike situasjoner jeg setter meg heller ned å eliminerer de ting før jeg kaster ut forslag, ved feks å søke opp bilder av filmer, stryke filmer fra listen som helt opplagt ikke er rette osv... PS. feks. Hvis Montag poster en film og hevder den ble laget i 1939, så er det opplagt ikke Stagecoach, Wizard of Ozz eller Gone With the Wind, hvis det kommer tydelig fram fra bildene at handlingen foregår i en moderne storby. Bare for å komme med litt mer opplagt eksempler som alle kjenner til. Det er greit å sjekke det samme for de filmene som dere foreslår, de fleste filmer i det klassisk hollywood universet tilhørte en klart definert genre, og står det ting som sørstatsdrama, western, elller piratfilm på imdb profilen, og bildene i quizen viser arbeid i feks. en avisredaksjon så ikke post forslaget. Endret 3. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg løste oppgaven. Edit: Nå var Chaplin ment som spøk, og Capra det seriøse svaret. Som btw var helt korrekt. Nytt bilde. Endret 3. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Edit: Nå var Chaplin ment som spøk, og Capra det seriøse svaret. Som btw var helt korrekt.Nytt bilde. Og ja jeg har nok til tider litt gretne innlegg, kommer i grunn litt ann på dagsformen... Filmen du poster er helt opplagt en amerikansk spectacle film med stereotypiske karakteriseringen av andre kulturer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hva annet skal man forvente på en fredag? Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hva annet skal man forvente på en fredag? Somalisk barnefilm.... Eller noe annet veldig sært... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Dine fredager er ulik mine fredager Modin. Fredag: Max Relax with boom boom, sex and mindless action. Endret 3. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Siden det ikke var Godzilla (første bildet) så er det kanskje samme regissør? The Day After Tomorrow, en stund siden jeg så den, kan ikke si at jeg husker det første bildet eller det siste men jeg prøver Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Din fredags film? http://www.imdb.com/title/tt1027810/ I hvertfall det som kommer opp når jeg googler Inyeptuk Station A-7G 142nd Army Battalion Endret 3. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Roland Emmerich har nada og gjøre med denne filmen. Viste ikke at du kunne Google jeg Modin. Er nok riktig. Endret 3. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er rystet over at du har den filmen i dvdutgave, daniel. Jeg som trodde jeg hadde fått deg til å se s/h lyset... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg er rystet over at du har den filmen i dvdutgave, daniel. Jeg som trodde jeg hadde fått deg til å se s/h lyset... Jeg har (bortimot)alt av superheltfilmer. Kan trøste deg med at jeg ikke betalte for denne filmen,men stjal den fra eks-dama. Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er det vel egentlig bare fair at jeg poster min fredagsfilm dvs den filmen jeg ser akkurat nå tilbake, men er vel redd det blir i letteste laget (ser Danser med Ulver, til min bachelor i Westernfilm), så jeg får ta den som jeg har liggende ved siden av meg, og håpe Montag ikke kommer innom forumet med en gang: Ok... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Min fredagsfilm - folkelig som bare det... Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har filmen noe som helst med Idi Amin å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå