Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Oi, Modin svarer, trodde du bare bitchet om andre i denne tråden jeg.

Er nok feil film du. Godzilla hadde vel vært litt ''for'' lett ;)

post-95709-1238785787_thumb.png

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Oi, Modin svarer, trodde du bare bitchet om andre i denne tråden jeg.

Er nok feil film du. Godzilla hadde vel vært litt ''for'' lett ;)

Moody... ;)

Jeg vil vel si at anklagene om min bitching er litt overdrevent.... Jeg har vel bare bemerket at når man helt opplagt ikke vet svaret er det ikke noe vits i å poste all verdens filmer fra nevnte tiår og land, og situasjonen blir jo litt morsomt når man foreslår feks, Charlie Chaplin-filmer, Western-filmer eller lignende, når det opplagt kommer fram av bildene at handling er lagt til feks kontor og selskapslivet i overklassen. Det er i slike situasjoner jeg setter meg heller ned å eliminerer de ting før jeg kaster ut forslag, ved feks å søke opp bilder av filmer, stryke filmer fra listen som helt opplagt ikke er rette osv...

PS. feks. Hvis Montag poster en film og hevder den ble laget i 1939, så er det opplagt ikke Stagecoach, Wizard of Ozz eller Gone With the Wind, hvis det kommer tydelig fram fra bildene at handlingen foregår i en moderne storby. Bare for å komme med litt mer opplagt eksempler som alle kjenner til. Det er greit å sjekke det samme for de filmene som dere foreslår, de fleste filmer i det klassisk hollywood universet tilhørte en klart definert genre, og står det ting som sørstatsdrama, western, elller piratfilm på imdb profilen, og bildene i quizen viser arbeid i feks. en avisredaksjon så ikke post forslaget.

Endret av modin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg løste oppgaven. :)

Edit: Nå var Chaplin ment som spøk, og Capra det seriøse svaret. ;) Som btw var helt korrekt.

Nytt bilde.

post-95709-1238786885_thumb.png

Lenke til kommentar
Edit: Nå var Chaplin ment som spøk, og Capra det seriøse svaret. ;) Som btw var helt korrekt.

Nytt bilde.

Og ja jeg har nok til tider litt gretne innlegg, kommer i grunn litt ann på dagsformen...

Filmen du poster er helt opplagt en amerikansk spectacle film med stereotypiske karakteriseringen av andre kulturer... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dine fredager er ulik mine fredager Modin. ;)

Fredag: Max Relax with boom boom, sex and mindless action.

post-95709-1238788027_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roland Emmerich har nada og gjøre med denne filmen.

Viste ikke at du kunne Google jeg Modin. Er nok riktig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg er rystet over at du har den filmen i dvdutgave, daniel. Jeg som trodde jeg hadde fått deg til å se s/h lyset...

Jeg har (bortimot)alt av superheltfilmer.

Kan trøste deg med at jeg ikke betalte for denne filmen,men stjal den fra eks-dama.

Lenke til kommentar

Da er det vel egentlig bare fair at jeg poster min fredagsfilm dvs den filmen jeg ser akkurat nå tilbake, men er vel redd det blir i letteste laget (ser Danser med Ulver, til min bachelor i Westernfilm), så jeg får ta den som jeg har liggende ved siden av meg, og håpe Montag ikke kommer innom forumet med en gang:

post-88950-1238789108_thumb.jpg

post-88950-1238789116_thumb.jpg

post-88950-1238789125_thumb.jpg

Ok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...