Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han skal ha skryt for å gjøre det ja. Men han får vel pepper for å lage oppgavene så vanskelige at kun et fåtall klarer de. Er vel deres egen feil når en oppgave er åpen,ok kun han tar dem. Da fortjener ikke Montag det pepperet han får. Mener jeg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mulig det, men jeg synes nå han kan kjøre på med noen litt lettere oppgaver innimellom. Vi er ikke flinke til å ta oppgaver når de er frie nei, det er sant. Jeg skulle gjerne ha tatt den nå hadde det ikke vært for at jeg har andre ting å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mulig det, men jeg synes nå han kan kjøre på med noen litt lettere oppgaver innimellom. Vi er ikke flinke til å ta oppgaver når de er frie nei, det er sant. Jeg skulle gjerne ha tatt den nå hadde det ikke vært for at jeg har andre ting å gjøre. Nå har vel alle av Montag's oppgaver blitt løst,så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Problemet er at det er kun et fåtall som løser disse oppgavene. Det er jo stort sett du og Modin som klarer å gjøre noe med oppgavene. Så da blir det litt kjedelig for oss andre som har lyst til å delta i tråden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jaja, fuck that shit! Kons om den nye oppgaven nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hihi, han på første ligner på Bill Maher. A scanners darkly? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Waking life må det da være. Vet jeg har sett den,men kommer ikke på at jeg har sett den. Endret 2. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Riktig! Spørsmål: Hadde du klart dette på en live filmquiz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kommer ann på hvilket spørsmål det har vært. Om spørsmålet var et bilde: ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det var klipp fra filmen. Men i så fall: Du må være med neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hehe. Frister nå jævlig,men enn om jeg er the weakest link? Fri oppgave.(Montag's ører spirett nettopp opp) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får ta en veldig lett en mens vi venter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det bakhode minnet litt om en ung Danny Glover(hvorfor jeg tror det vet jeg ikke). Men kan ikke komme på en film der han er i en ''vanlig'' politibil. Dødlig våpen er jo på tv3 om lørdagen,så kunne vært den. Samt predator 2 siden predator 1 var oppgave rett over her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) There can be only one? Endret 2. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm, kan det være Home Alone, må'n tro? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Niks. Filmen er forøvrig amerikansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå