Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Filmen er heller ikke engelsk. Andre forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 *crackle finger* Europeisk? Nærmere bestemt skandinavia Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 *crackle finger*Europeisk? Nærmere bestemt skandinavia Feil. Hva er en crackle finger? :!: Fransk film? Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sånn når du kneker fingeren slik at det lager en lyd. Ikke usa eller europa sier du. I quit Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke usa eller europa sier du. I quit Hehe, hvem har sagt at vi ikke skal til USA, for det skal vi nemlig. Regner med dere husker denne sexbomben? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi må visst gjette tiår - noen forslag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 50 da? Nei. Dette er nok en jobb for danielzu... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm... Har litt lyst til å si 30-tallet også, men føler det blir litt vel tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dattarrataaaaaa! Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm... Har litt lyst til å si 30-tallet også, men føler det blir litt vel tidlig. 30tallet er korrekt. Vi skal fram til en meget kjent regissør - en regissør t.o.m. danielzu har hørt om... :!: Dattarrataaaaaa!(60) Hehe, som du ser av svaret over er det veldig feil. Takk for rosene forresten. Likte dog ikke kirkegårdssettingen. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Nå har jeg løst 87% av dine oppgaver den siste månden,så trapp ned, Gamle Tobias i tårnet! Var eneste boksefilmen jeg hadde på hybelen. (var filmen,ikke rosene som var ''gaven'') Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå har jeg løst 87% av dine oppgaver den siste månden,så trapp ned, Gamle Tobias i tårnet! Var eneste boksefilmen jeg hadde på hybelen. (var filmen,ikke rosene som var ''gaven'') Ok, da så. Har du forresten lyst å prøve å bryte 90% denne måneden, eller har du kanskje ikke nok såpe til det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Chaplin og City Lights. Go Go. Twin movie powers activate! Litt lyst å si Capra og egentlig Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Please folkens, ikke det at jeg vet hvilken film dette er, men det skulle vel være mulig å se at dette er en amerikansk film allerede etter det første bildet. Det går ann å se litt på bildene før man foreslår i vildens sky synes jeg... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Chaplin og City Lights. Go Go. Twin movie powers activate! Litt lyst å si Capra og egentlig Hehe, hva tror du denne karen vil gjøre med slikt? @Modin: Laber respons fra deg. Du fikk jo oppgave etter ønske t.o.m. Endret 1. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ja jeg er litt skuffet over meg selv i grunn... Det skal sies at jeg ser på Little big man nå da så er litt busy... Endret 1. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå