Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har "promotert" regissøren av denne filmen tidligere. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Etternavnet til hovedpersonen i denne filmen er Franken -- ikke veldig ulikt etternavnet til hovedpersonen i filmene som er hovedinspirasjonen til filmen vi skal frem til. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det er riktig. Kan ikke skjønne at ikke flere har sett denne fantastiske filmen. Bonus for vel utført oppdrag: Endret 1. april 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Feil, men ikke langt i fra. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Feil, men ikke langt i fra. Gidder ikke å krangle med horror fansen, men dette må jo unektelig være filmen: http://www.best-horror-movies.com/tales-from-the-crypt.html Det er den samme rammen som du postet. Edit: Direkte link til bildet i artikkelen: http://www.best-horror-movies.com/image-fi...hammer-head.jpg PS: Det kan jo være at klippet er brukt i en dokumentarfilm om genren, men det er i såfall tvilsomt, quiz og desuten umulig å finne ut av bare et bilde. Endret 1. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det riktige svaret var Vault of Horror. Hvis du følger linken vil du se at akkurat det samme bildet er der. Jeg er ganske sikker på at det er fra Vault of Horror, men jeg må lese på prøve nå så du kan bare legge ut nytt bilde om du vil. Endret 1. april 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Neste quiz: Endret 1. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Har neppe sett denne, men tar et wild guess på 'When the Last Sword is Drawn'. Edit: Nei daså. Endret 1. april 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Montag veldig riktig hva synes du om filmen? en av kjærestens favoritter... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Montag veldig riktig hva synes du om filmen? en av kjærestens favoritter... Ikke blant mine absolutte favoritter i sjangeren, men helt klart verdt å få med seg. For noen bedre alternativ, se min signatur. Noen ønsker for neste oppgave - mange som vil ha s/h ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Prøv med noe av nyere tid. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen ønsker for neste oppgave - mange som vil ha s/h ? Vil gjerne ha noe gammelt, Foresten lenge siden jeg har sett Gohatto, men husker jeg likte godt filmens vakre utseende... PS. Dere som ber Montag ta ting av nyere tid dere forstår vel at det neppe innebærer komersiell film av nyere tid. Sånn jeg ser det vil jeg heller ha relativt mainstream film fra USA, England eller de store europeiske landene fra 1940 tallet... En veldig smal kunstfilm fra Bolivia fra midten av 1970 tallet... Det første har man i hvertfall en viss kjangse til å ta. Endret 1. april 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vil gjerne ha noe gammelt Ikke så gammelt, men gammelt nok kanskje? Uansett, denne burde være lett for de som har fulgt med i timen... Endret 1. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tyskland eller England ? Endret 1. april 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tyskland ? Nei. Den er heller ikke polsk. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå