Jonas2k Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det siste bildet der har jeg sett før ! Husker bare ikke hvor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Anthony Perkins. Nå gjenstår det å finne ut hvilken film det er. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Anthony Perkins. Nå gjenstår det å finne ut hvilken film det er. Hint: Det er ikke Psycho Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Anthony Perkins. Nå gjenstår det å finne ut hvilken film det er. Hint: Det er ikke Psycho Såpass ser jeg ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Le Procès? En film hvor også denne karen figurerer: Din tur, JacEr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Welles og Perkins i samme film Må nesten sjekkes ut. Pineapple Express? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sjekk den ut. Morsomste filmen jeg har sett med Seth Rogen. Svaret er naturligvis riktig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hehe, okei. Skal legge meg nå så kommer med en oppgave som sannsynligvis blir tatt ganske fort: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den der synes jeg Dorian skulle ta... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Merker det er noen år siden jeg så filmen nå, for det der husker jeg rett og slett ikke. Men kan ikke skjønne annet enn at det er Seven Samurai. Edit: Edit: skal snart se film, så jeg gjør det enkelt. Den har samme regissør som La morte vivante og er gitt ut i Norge av Another World. Den engelske tittelen minner om en amerikansk narkotika-film. Jean Rollin -- der har du en mann med mye kvalitet på samvittigheten. Endret 23. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I present.. tidenes bilde: Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Montag hvilken DVD utgave av Prosessen har du? Jeg elsker filmen, men har en elendig Public Domain DVD, ser at din har god kvalitet er det en Canal5/Optimum versjon eller? Finnes jo tusen versjoner av filmen... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Montag hvilken DVD utgave av Prosessen har du? Jeg elsker filmen, men har en elendig Public Domain DVD, ser at din har god kvalitet er det en Canal5/Optimum versjon eller? Finnes jo tusen versjoner av filmen... Jeg har denne nordiske utgaven fra 2008; de to dokumentarene som følger med er heller ikke så verst (likte særlig godt "Welles, Kafka and The Trial"). @Julenissen. Det der var da et gyselig bilde - snakker vi fortsatt Rollin eller skal vi til noe giallo? Endret 23. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Takk det skal vurderes, problemet er at det av og til er litt vanskelig å rettferdigjøre det å kjøpe en film man allerede har. Det er foresten trist hvor dårlig filmene til Welles har blitt tatt vare på, og er vel stort sett bare en fortsettelse av den dårlige behandlingene han fikk i sitt eget hjemland mens han var i livet, det er jo stort sett bare franske Canal 5 som er villig til å bruke penger på å gi en god behandling på de av Welles sine mer kunsteneriske filmer som har havnet i Public Domain. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Takk det skal vurderes, problemet er at det av og til er litt vanskelig å rettferdigjøre det å kjøpe en film man allerede har. Det er foresten trist hvor dårlig filmene til Welles har blitt tatt vare på, og er vel stort sett bare en fortsettelse av den dårlige behandlingene han fikk i sitt eget hjemland mens han var i livet, det er jo stort sett bare franske Canal 5 som er villig til å bruke penger på å gi en god behandling på de av Welles sine mer kunsteneriske filmer som har havnet i Public Domain. Tja, du sier noe. Apropos gode Welles utgivelser, har du fått med deg Criterions herlige The Complete Mr Arkadin? Anskaffet den selv for en tid tilbake, og denne utgivelsen kan ikke anbefales sterkt nok. Herlige saker! Endret 23. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå