Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode gamle Cody var grunnen til at jeg så Step by Step i barndommen (i tillegg til at jeg uansett svelget alt som gikk på tv rått). Forsåvidt forståelig at han ikke har hatt noen stjernekarriere etterpå.

Gjetter vilt Luck of the Draw?

Der spiller han faktisk mot Hopper, Madsen, Eric Roberts og selveste Ice-T, så den kan ikke være dårlig, rett og slett.

Lenke til kommentar
dette er film nr 4, men "Kickboxer oppfølger" er korrekt.

Kickboxer 4: The Aggressor Da vil jeg tro.

Og ja jeg tar den kun fordi jeg vil ha denne tråden tilbake på kunstfilm folkets sine hender, greit nok at man tar filmer ingen kan, men man trenger ikke å ta filmer ingen kan fordi de er dårlig.

Endret av modin
Lenke til kommentar
dette er film nr 4, men "Kickboxer oppfølger" er korrekt.

Kickboxer 4: The Aggressor Da vil jeg tro.

men man trenger ikke å ta filmer ingen kan fordi de er dårlig.

Utfra en folkelig funksjonell smak stiller den saken seg annerledes, modin. Nå må vi for all del ikke være elitistiske, fyskamseg!

Lenke til kommentar
Utfra en folkelig funksjonell smak stiller den saken seg annerledes, modin. Nå må vi for all del ikke være elitistiske, fyskamseg!

Vel jeg vil tro at Kickboxer 4 er en dårlig film selv innenfor genre Kickboksing filmer.. Men jeg har ikke sagt at jeg ikke er elitistisk. Det mest elitistiske man kan gjøre er jo å anklage andre for å være elitistiske, hvor elitistisk er det ikke å skrive leserinnlegg om hvor elitistiske "vi" er i en eller annen elitistisk avis som Morgenbladet eller noe slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...