Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Under en måned? Bra du sa det,for jeg var så I---I nære til og spørre angående det.Verken Huston eller Judy film? Hehe, det er jo sånt du er opptatt av, ikke sant? Ikke Huston eller Judy, nei. Selv om mange liker å tro at 24 med sitt "sanntids"-konsept er unik, ble det gjort også i de gode, gamle dager. Denne filmen er et prima eksempel på realtimeshooting... Edit: Nei, ikke Gilda. Endret 15. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 You know what get's my juice going. Har skremmende lyst å slå til med Stompa og håpe på det beste,men lar vær. (mulig Montag fikk et skeivt smil akkurat nå.) Tar jeg meget feil om jeg roper krimfilm? Vet jeg har sett tre av skuespiller'ne du har pimpet frem,kan ikke huske fra hvor. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) You know what get's my juice going. Har skremmende lyst å slå til med Stompa og håpe på det beste,men lar vær. (mulig Montag fikk et skeivt smil akkurat nå.) Tar jeg meget feil om jeg roper krimfilm? Vet jeg har sett tre av skuespiller'ne du har pimpet frem,kan ikke huske fra hvor. Du har rett - selvsagt er det Stompa. Gratulerer. Eller kanskje ikke... Nei, dette er ikke noen krimfilm, selv om den har sin andel av bad guys. Hjelper det om jeg sier at dette er en av favorittfilmene til i alle fall en kjent amerikansk regissør? Endret 15. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hjelper det deg at katten min ''Nussi'' kastet akkurat opp på kjøkkengulvet? (slapp av,katten er fiktiv) Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hjelper det deg at katten min ''Nussi'' akkurat kastet opp på kjøkkengulvet? (slapp av,katten er fiktiv) :!: Hjelper det kanskje ytterligere om jeg sier at filmen har over 2000 stemmer på IMDB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Så lenge jeg tvang fram et smil hos en eldre herremann uten å bøye meg etter en blyant så er jeg fornøyd. Det var litt mer nyttig infomasjon ja. Så ikke krim\ganster altså. Hmm, da må jeg nærmere i tenkeboksen. Edit:Scarlet Street (siden du poster så mange gate-bilder) Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Daniel kanskje du ikke bare skal slenge ut en hver film fra den tiden, uten å ha noe mer å gå på bare et hint. Det er nok bare å lese de første to linjene om filmene på IMDB for å se at det IKKE er gilda eller scarlet street... PS. Gilda er vel så langt unna den røffe arbeiderklasse settingen vi har sett på disse bildene som man kan komme... Vi ser bort i fra de første 5 minuttene av filmen da. Endret 15. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Så lenge jeg tvang fram et smil hos en eldre herremann uten å bøye meg etter en blyant så er jeg fornøyd. Det var litt mer nyttig infomasjon ja. Så ikke krim\ganster altså. Hmm, da må jeg nærmere i tenkeboksen. Edit:Scarlet Street (siden du poster så mange gate-bilder) Ikke Scarlet Street,men jeg liker resonnementet ditt. Blir det lettere om jeg sier at manuset er skrevet av en jøde? Hva er forresten greia med Lou Bega og deg - kjærlighetssang eller? Endret 15. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Daniel kanskje du ikke bare skal slenge ut en hver film fra den tiden, uten å ha noe mer å gå på bare et hint. Det er nok bare å lese de første to linjene om filmene på IMDB for å se at det IKKE er gilda eller scarlet street... PS. Gilda er vel så langt unna den røffe arbeiderklasse settingen vi har sett på disse bildene som man kan komme... Vi ser bort i fra de første 5 minuttene av filmen da. Kastet bare en film for at innlegge ikke bare ble hint\vas. Blir ikke de fleste manuskriptene skrevet av jøder? (hirr hirr) Modin: har allerede sagt at jeg IKKE har sett filmen. Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Hehe, svar meg ang. Lou Bega først... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Hehe, svar meg ang. Lou Bega først... Mitt ego gjenkjenner seg i den sangen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Hehe, svar meg ang. Lou Bega først... Mitt ego gjenkjenner seg i den sangen. Forklar en gammel sliter hvilken sang du snakker om... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Hehe, svar meg ang. Lou Bega først... Mitt ego gjenkjenner seg i den sangen. Forklar en gammel sliter hvilken sang du snakker om... Om man må. Se filmen hos Youtube Edit: er du med på videon Montag? Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Montag: Filmen laget før eller etter 2.verdenskrig? Hehe, svar meg ang. Lou Bega først... Mitt ego gjenkjenner seg i den sangen. Forklar en gammel sliter hvilken sang du snakker om... Om man må. Det der ble alt for nymotens for meg. Vi skal til ETTER WW2. Endret 15. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Rename anyone? Bilde-Quiz - Gjett Montagen! Gjør det litt lettere for oss under førti som liker roboteksplosjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lyst å si The woman in the window, men Johnson er ikke spesielt jødisk. Out of the Past? has the movie won what Rourke should have won?(oscar) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Rename anyone? Bilde-Quiz - Gjett Montagen! Gjør det litt lettere for oss under førti som liker roboteksplosjoner. Såså, ingen grunn til panikk. La oss gjøre det lettere ved å slå fast at filmen IKKE er laget i 1946. @daniel: Alle forslagene dine er dessverre feil. Endret 15. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Rename anyone? Bilde-Quiz - Gjett Montagen! Gjør det litt lettere for oss under førti som liker roboteksplosjoner. Tull på deg. @så ikke oscar-vinnende film altså Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det der ble alt for nymotens for meg. Ja, når skal de unge lære å verdsette den gode gamle svart/hvitt-musikken? Endret 15. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå