Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) I find ur lack of faith disturbing. Var nok først du. Men jeg kan jo ta feil. Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For meg ser det ut som du har redigert innlegget ditt? Jeg mener å se at Movieheart tok den først. Ja mener unektelig det jeg også kan ikke huske at det var et svar over movieheart når jeg først så. I såfall er det juks, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Synes Movieheart skal finne en film, og i hvertfall med tanke på at han føler han aldri får slippe til. Forøvrig så vil jeg oppmuntre movieheart med at han er forholdsvis ung, og mange av de filmene som Montag meg og andre poster, faktisk ikke er laget for 18 åringer. Kanskje ikke for eldre mennesker heller vis man ikke har godt bevist inn for å like slik film å sette seg inn i det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I find ur lack of faith disturbing. Var nok først du. Jeg så du skrev "skal vi lage barne-bilde-quiz" så oppdaterte jeg siden og så at Movieheart hadde svart. Så redigerte du samme minutt. Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I find ur lack of faith disturbing. Var nok først du. Jeg så du skrev "skal vi lage barne-bilde-quiz" så oppdaterte jeg siden og så at Movieheart hadde svart. Så redigerte du samme minutt. Vet ikke jeg. Trykket på rediger rett etter at innlegget ble skrevet,så kan jo hende. Donerer oppgaven til Movieheart. Evt lar den ligge fri om han ikke ønsker den. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For meg ser det ut som du har redigert innlegget ditt? Jeg mener å se at Movieheart tok den først. Ja mener unektelig det jeg også kan ikke huske at det var et svar over movieheart når jeg først så. I såfall er det juks, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Synes Movieheart skal finne en film, og i hvertfall med tanke på at han føler han aldri får slippe til. Forøvrig så vil jeg oppmuntre movieheart med at han er forholdsvis ung, og mange av de filmene som Montag meg og andre poster, faktisk ikke er laget for 18 åringer. Kanskje ikke for eldre mennesker heller vis man ikke har godt bevist inn for å like slik film å sette seg inn i det. Nå er jeg 19 år da så... [/kvervulering] Er nok slik som du sier tilslutt der. At man må gå bevist inn for å se slik filmer. Ser ikke for meg at det er slik filmer man setter på for å bli underholdt, dette sagt fra mitt synspunkt. For meg blir slike filmer man ser for å se kunstfilm som er teknisk godt laget, med godt skuespill og som er filmatisk sett bra. Er greit at Danielzu får oppgaven, skal ikke klage over det. Har uansett ikke tid til å legge ut noen ny film nå. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg laget et über hint så det var førstemann til møllen og jeg vil tro de skrev det omtrent samtidig... Jeg tror i hvertfall ikke Danielzu jukset intensjonelt siden jeg ikke har det intrykket. Synes fortsatt vi skal la movieheart svare, men jeg gir ham 30 minutter så kan Danielzu ta den... EDIT; ok Danielzu.... Endret 9. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som sagt jeg lar oppgaven gå fri. Kjemi prøve som presser på og andre småting som må fikses. Blir stress å finne en film fra hylla og ta screenshots. Eventuelt om folk gidder å vente til senere i kveld så får jeg kanskje tid til å lagt inn en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Om Movieheart ikke vil ta den så foreslår jeg at vi legger den fri. Edit: Ikke Wolowitz da. (spøk,selvsagt kan han prøve seg.) Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Om Movieheart ikke vil ta den så foreslår jeg at vi legger den fri. Vel du kan jo bare ta filmen du først la ut, det er opplagt at du ikke kopierte ham, og alle googlet om kapp. Du kom i hvertfall definitivt på andre så kjør på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sparer den til senere bruk. Fri oppgave. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ny oppgave: :!: Endret 9. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er en ung Matthew Broderick, i alle fall. War Games? Montag: Sjekk PM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Dette er muligens en av de første filmene jeg har sett.(som ikke hadde snakkende animerte dyr) Ikke War Games. (men det viste du vel) Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dette er muligens en av de første filmene jeg har sett.(som ikke hadde snakkende animerte dyr) Ikke War Games. (men det viste du vel) Hehe, denne har noe langt bedre enn snakkende dyr - den har: Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Om Movieheart ikke vil ta den så foreslår jeg at vi legger den fri.Edit: Ikke Wolowitz da. (spøk,selvsagt kan han prøve seg.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ikke War Games. (men det viste du vel) Tror ikke det Fruktkake. Den har jo dyr i seg da,Montag. hauk og ulv. Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er Ladyhawke. Ja. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er Ladyhawke. Over til deg og dine kortfilmer, cun. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå