Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg ser ingen grunn til å ha to tråder. Om det blir det så synes jeg at hver enkelt bruker bør foreta et valg. Enten denne tråden,eller den lette-film tråden. Syns ikke det er rett at man skal være med på begge.

Det blir feil imo.

Modin:Snakker vi om en indisk filmlegende?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Svært så vanskelig det var å få med seg folk her da. Og så var det vel egentlig CypheroN sitt forslag, men det var jeg som tok av litt. :p

Ja jeg må si jeg begynte å tenke litt over at det ble vanskelig med en slik deling. Få folk som var interesserte. Men at det hadde fått bilde quiz til å gå under vil jeg tvert i mot si at det gjorde. Slik som jeg ser det så er det få personer som deltar i denne tråden. Mye på grunn av den høye vanskelighetsgraden på filmene som blir lagt ut. Så jeg tror heller at vi hadde fått med flere folk om vi hadde laget en ekstra tråd. Det trenger jo ikke å gå utover denne tråden heller. For de som ikke kan forakte forslaget trenger jo ikke å stikke innom den tråden. Og om man ønsker å delta i begge vil jo det være helt 100% mulig. Ser ikke akkurat problemet med at man ikke kan delta i begge.

Lenke til kommentar
The Great Gambler

Nei denne filmen er en tidligere film, av Amitabh den regnes som hans store gjennombrudd, og indias første action film. I tillegg nevnes den som et spm i Slumdog Milionaire, og den er basert på Spaghetti Western filmen Death rides a horse! Førstemann!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du ønsker en barne gjett-filmentråd?

Zanjeer`?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Zanjeer?

Jepp det stemmer. Da kan jo du legge ut en av dine enkle filmer...

Filmen anbefalles på det varmeste siden den har masse kitchy dårlig slossing, dårlig skjulte moralisering av typen røyking er dumt osv.... Fantastisk film, og den ene karakteren har en svært lite troverdig 180 graders turn fra å være kjempe ond til å bli verdens snilleste mann (please)....

Lenke til kommentar
Får nesten plukke opp denne filmen ved neste handletur.

Vel du får den ikke i butikken i Norge selvsagt. Den må bestilles på Ebay eller gjennom andre som fører EROS cinema... Men jeg tror man vil like den, men på en Batman 1966 måte selvsagt ;)

Jeg kjøpte den etter at jeg hørte om den i Slumdog Milionaire...

Endret av modin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ah, handler sjeldent over nett.

(har forøvrig Batman 1966 :))

Har litt lyst å gi oppgaven til Montag, men tar den selv.

Lenke til kommentar
Ah, handler sjeldent over nett.

(har forøvrig Batman 1966 :))

Har litt lyst å gi oppgaven til Montag, men tar den selv.

Så ikke at du var først ute før nå, men du skal selvsagt svare da ;) Bring it on.. Vi har vel en felles interesse for Western vil jeg tro, så det hadde ikke gjort noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...