Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Var dårlig med fargefilmer i 1910. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og Star Wars er laget for lenge siden i en galakse, langt, langt borte. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Var dårlig med fargefilmer i 1910. Mente når den var lagt til, då. Red.: Gløym det, Juℓenissen fekk fram poenget mitt mykje betre. Endret 9. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan det være Life and Death of Colonel Blimp... Rettelse det ER: Life and Death og Colonel Blimp! Endret 9. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan det være Life and Death of Colonel Blimp... Rettelse det ER: Life and Death of Colonel Blimp! Selvsagt er det det. Endret 9. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ok da er vel tiden inne for å fortsette, jeg har faktisk Life and death of Colonel Blimp, men har ikke fått sett den, fikk den med i samme cover som A Matter of life and Death som også er en fantastisk film.... Neste film: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå må du ikke ta så altfor lette oppgaver da, modin. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi burde nesten gjøre som Dfilm - ha en BildeQuiz Light og en BildeQuiz vanskelig Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nå må du ikke ta så altfor lette oppgaver da, modin. :!: Bare kom med den, vil ikke si at Powell Presburger er så sinnsykt vanskelig heller.... Det skal sies at jeg mangler kreativitet til å pønske ut en god oppgave for tiden... Egentlig bør man velge noe litt pretensiøst for å skryte av hva man har, men av erfaring så går det lengst tid når man velger type amerikansk b-film fra 1940 tallet, one of a million opplegg hvor kjangsen for at noen andre har sett akkurat den ikke er så stor... Endret 9. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi burde nesten gjøre som Dfilm - ha en BildeQuiz Light og en BildeQuiz vanskelig Støtter denne. Er altfor mange ganger jeg er innom denne tråden bare for å konstantere at Montag eller andre har lagt ut bilder fra filmer som folk flest ikke en gang har hørt om. På den måten kan oss vanlig dødelige også ha det litt morsomt i hverdagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Men hvis vi gjør det, skal denne stenges og vi lager to tråder, eller skal topicen på denne bare endres til Light/Vanskelig? Noen innspill? Endret 9. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kanskje det blir lurt å stenge denne ja. Så får vi sortert det skikkelig, hvis folk ønsker å lete lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Siden Montag ikke gidder å ta den latterlig enkle filmen min, så får jeg legge ut to bilder til å satse på dere andre: Blir veldig skuffet om noen ikke klarer å gjette landet i hvertfall Synes ikke vi skal opperere med lett vanskelig tråd, det blir hele tiden et spørsmål om hva som er lett og hva som er vanskelig, og hvem som får "lov" til å gjette i den lette tråden og hvem som skal holde seg i den vanskelige. Vil lett feks innebære at man bare for poste søppel film fra Hollywood fra de siste 10 årene. Eller vil det også innebære relativt populær kunstfilm, amerikansk indiefilm og Hollywood renesaince klassikkere. Endret 9. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Fin idé. Denne kan endres til "vanskelig." Eller så hører vi på Movieheart. Muligens enda mer fornuftig. Endret 9. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er for en Bilde-Quiz light! Hver gang jeg ser at Montag har lagt ut et nytt bilde gidder jeg ikke engang å prøve meg. "Vi fortsetter med en lett en..." Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel Bollywood på sitt beste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg for min del ønsker ikke å dele opp gjett film-tråden. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel Bollywood på sitt beste.. Tidsperiode da? Synes foresten Montag kan ta den vi vet jo at han vet den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mirch Masala? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå