Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok da er vel tiden inne for å fortsette, jeg har faktisk Life and death of Colonel Blimp, men har ikke fått sett den, fikk den med i samme cover som A Matter of life and Death som også er en fantastisk film....

Neste film:

post-88950-1236615496_thumb.png

post-88950-1236615641_thumb.png

Lenke til kommentar
Nå må du ikke ta så altfor lette oppgaver da, modin. :!:

Bare kom med den, vil ikke si at Powell Presburger er så sinnsykt vanskelig heller.... :p

Det skal sies at jeg mangler kreativitet til å pønske ut en god oppgave for tiden... Egentlig bør man velge noe litt pretensiøst for å skryte av hva man har, men av erfaring så går det lengst tid når man velger type amerikansk b-film fra 1940 tallet, one of a million opplegg hvor kjangsen for at noen andre har sett akkurat den ikke er så stor...

Endret av modin
Lenke til kommentar
Vi burde nesten gjøre som Dfilm - ha en BildeQuiz Light og en BildeQuiz vanskelig :p

Støtter denne. Er altfor mange ganger jeg er innom denne tråden bare for å konstantere at Montag eller andre har lagt ut bilder fra filmer som folk flest ikke en gang har hørt om. På den måten kan oss vanlig dødelige også ha det litt morsomt i hverdagen.

Lenke til kommentar

Siden Montag ikke gidder å ta den latterlig enkle filmen min, så får jeg legge ut to bilder til å satse på dere andre:

post-88950-1236618205_thumb.png

post-88950-1236618234_thumb.png

Blir veldig skuffet om noen ikke klarer å gjette landet i hvertfall ;)

Synes ikke vi skal opperere med lett vanskelig tråd, det blir hele tiden et spørsmål om hva som er lett og hva som er vanskelig, og hvem som får "lov" til å gjette i den lette tråden og hvem som skal holde seg i den vanskelige. Vil lett feks innebære at man bare for poste søppel film fra Hollywood fra de siste 10 årene. Eller vil det også innebære relativt populær kunstfilm, amerikansk indiefilm og Hollywood renesaince klassikkere.

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...