Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jaggu. Nerden ser jo litt på fotball. Riktig svar. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 @forrige oppgave: Jeg oppfordrer alle her til å kjøpe seg denne godbiten nå mens PK har den til usle 59kr. Ny, lett oppgave: Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt ærlig, hva klassifiserer du som enkelt? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt ærlig, hva klassifiserer du som enkelt? Alt unntatt cuns kortfilmer. Nytt bilde: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alt unntatt cuns kortfilmer. Det er langfilmer. Nå må du jammen meg ta deg sammen og få sett dem, litt ekte norsk undergrunnskvalitet Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Alt unntatt cuns kortfilmer. Det er langfilmer. Nå må du jammen meg ta deg sammen og få sett dem, litt ekte norsk undergrunnskvalitet Hehe, jeg er med på undergrunnsdelen, men kvalitetsdelen må jeg ta betenkning på. Nytt bilde gjør det lettere: Endret 8. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, jeg er med på undergrunnsdelen, men kvalitetsdelen må jeg ta betenkning på. Hvorfor har du slike fordommer? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, jeg er med på undergrunnsdelen, men kvalitetsdelen må jeg ta betenkning på. Hvorfor har du slike fordommer? Du kaller det "fordommer", jeg kaller det "sunn skepsis." Hva er forresten den beste norske kortfilmen i dine øyne de siste 3 åra? (ser da selvsagt bort fra de filmene du selv har figurert i) Nye bilder: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er dette noe øst-europeisk? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er dette noe øst-europeisk? Fyskam deg, cypheron. Vi skal til USA. Sjanger: Skrekk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 øøy! Jeg pleier aldri å bomme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skal vi til John Carpenters verden? Type In the Mouth of Madness? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skal vi til John Carpenters verden?Type In the Mouth of Madness? Rett verden, rett film. Over til deg, dessverre. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så jeg antar du fikk med deg min lille ''montag-joke''. Jaja, tatt oppgaven din twice på en dag nå. Ny oppgave kommer snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En film jeg nylig så(igjen) Og i ren Montag-stil skal jeg poste elendige snapshot's. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hint: Filmen er engelskspråklig. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå