Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har ikke sett den, men av ukjente grunner fikk jeg det for meg at dette kanskje muligens kan være My Blueberry Nights, kan det det? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har ikke sett den, men av ukjente grunner fikk jeg det for meg at dette kanskje muligens kan være My Blueberry Nights, kan det det? Hehe, dette burde besvare spørsmålet ditt. Endret 7. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 For de som ikke snakker Montagsk: ja, det er riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vi fortsetter med en god film jeg hadde en gjentitt med istad: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 coffee and cigarettes? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Nei, beklager, det er ikke det. Flere bilder kommer på dagen i morgen, nuh, er det natta. Endret 7. mars 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er egentlig bare noen få scener i filmen som er i s/h. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Den beste norske filmen gjennom tidene. Reprise altså. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Reprise er en film jeg også plasserer helt der oppe blant mine norske favoritter. Over til deg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hal Ashbys Shampoo yes? Er den verdt en titt for en som satte veldig stor pris på de to Hal Ashby filmene han har sett til nå? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Shampoo er korrekt. Nei, den er så langt den svakeste. Hvilke har du sett til nå? Harold & Maude 8/10 The Last Detail 8/10 Bound For Glory 6/10 Shampoo 5/10 Har Coming Home og Being There (god BD-utgave) ståendes i hylla). Regner med at sistnevnte vil være blant de tre beste. H&M og The Last Detail tror jeg bare vokser jo flere ganger jeg får se dem. Gjorde virkelig inntrykk i ettertiden. Endret 7. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja The Last Detail er en Ashby film ja, stemmer det, den er ikke verst den heller, men den når ikke helt opp til Harold & Maude og Being There som er de andre to jeg har sett. Neste oppgave: Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok ny film nå: Gjett i vei... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Okay, da gjetter jeg på Deadly Is the Female. Endret 7. mars 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
modin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Okay, da gjetter jeg på Deadly Is the Female. Jepp det stemmer, dog ville jeg nok brukt tittelen Gun Crazy, da det er den beste tittelen og regissørens tittel. Filmselskapets tittel var Deadly is The Female, noe som førte til at ingen ville se den, og filmen ble relansert med sin egentlige tittel Gun Crazy (det var vanlig praksis med B filmer på den tiden for å lure for til å se dem flere ganger. Forøvrig er Gun Crazy sammen med flere andre av Joseph H. Lewis sine filmer slik som The Big Combo virkelige pærler innen for Amerikansk b-film, med masse visuell eksprementering og tøying av Hays comiteen sine regler... Forøvrig så var dette forløperen til Bonnie og Clyde bortsett fra at her var det kvinnen som tar intiativet... Endret 7. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Oppfølgingen ble litt forsinket her, blant annet fordi jeg måtte se filmen jeg nå skal legge ut noen bilder fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå