modin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei Speik jeg tror du må hjelpe folk litt på vei, nå har det gått nesten 30 timer uten at noe har kommet med noen innlegg, da er det greit å begynne å hinte litt kanskje...? Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Filmen Control om Joy Division! Jeg hadde nok sett det uansett, men det er aldri noe sjakktrekk å la bildefilen hete Control4.jpg bare et tips Endret 4. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Riktig. Ops, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok siden jeg sitter på universitet akkurat nå kan jeg ikke lage noen ny oppgave akkurat nå bortsett fra de filmene jeg har liggende på maskinen, men det er neppe noen av dem som ikke taes i løpet av 5 sekunder... Men lets give it a try... Ok hvis denne ikke ryker før det har gått 5 minutter blir jeg veldig skuffa... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Oops, der gikk det visst mer enn 5 minutter. Gone With the Wind Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Oops, der gikk det visst mer enn 5 minutter. Gone With the Wind Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Vi fortsetter med en lett en... Endret 4. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke peiling, men gjetter Brazil eller City of God... eller noe sånn Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har ikke peiling, men gjetter Brazil eller City of God... eller noe sånn Det er dessverre feil, men jeg liker tankegangen din... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Han siste der minner meg om han i den nye Bronson-filmen. Han voldelige vet du. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Han siste der minner meg om han i den nye Bronson-filmen. Han voldelige vet du. Sosiopatiske tendenser mener du? Tja...joda! Endret 4. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det Carandiru? Det er det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Wow, du har altså allerede fått fatt i en screener av "Dådyr"! Hva måtte du gjøre for Aune til gjengjeld? Endret 4. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjenner igjen gangen men husker ikke fra hvor.... Det er foresten greit om de som legger ut quizer i tråden faktisk følger opp med flere bilder og hint, hvis ikke blir det fort veldig stillstand her... Bare et lite tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå