tjalla Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Wild guess på Double Indemnity. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Wild guess på Double Indemnity. Nei det er ikke double indemnity, men det er helt riktig at det er film noir og 40 tallet vi skal til.... Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) The Big Sleep? Nei ikke de opplagte valgene...... Ok tre bilder til... Et godt nærbilde av detektiven i filmen.... Vi ser at kunsten er en del av også denne filmen: Og en tøffing and two, men on the floor.... Endret 1. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ok nå må vi få litt fortgang i det. Jeg kan si at filmen ikke er av de mest kjente film Noir, men regissøren er relativt kjent, men kanskje først og fremst for sin western filmer. Han var en av tre regisørrer som regiserte en enorm episk western produksjon i et helt unikt format, en film som forøvrig har elendig historie, men kun skulle vise formatets visuelle storhet. I tillegg har han regissert en svært kjent film med Marilyn Monroe... Så kan vi se om dere kan gjette regissøren da? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hørtes ut som John Ford.. Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det hørtes ut som John Ford.. Nei fullt så kjent er han ikke, men han regisserte dette store episke western prosjektet sammen med blant annet John Ford... Filmen med Marilyn Monroe er forøvrig et slags Noir drama, i technicolor... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Henry Hathaway! Og jeg gjetter The House on 92nd Street. Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Henry Hathaway! Og jeg gjetter The House on 92nd Street. Det er rett regissør rett tidsperiode men gal film.... Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dark corner? Korekt eller The Dark Corner blir det strengt tatt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Siden jeg glemte stor forbokstav på ordet Corner så gir jeg oppgaven videre. Cyph,montag og wolowitz får ikke overta. I have spoken. Lenke til kommentar
modin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Siden jeg glemte stor forbokstav på ordet Corner så gir jeg oppgaven videre.Cyph,montag og wolowitz får ikke overta. I have spoken. Tulling Desuten må folka se mye mer Film Noir... 1940 tallet er det viktigste tiåret filmhistorisk sett... Endret 2. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg begynner å nærme meg noir da Ser en del Hitchcock Endret 2. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hakke tid til å ta oppgaven nå. Har ikke særlig lyst heller. Edit: Det har du rett i Modin. edit2 Wolwitz: Kommer ikke over det angående Blues borthers. Endret 2. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ny oppgave: Filmen er fra 2000-tallet og er plotløs.. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 edit2 Wolwitz: Kommer ikke over det angående Blues borthers. Regna med det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Desuten må folka se mye mer Film Noir... 1940 tallet er det viktigste tiåret filmhistorisk sett... Trenger litt mer enn det der for å overbevise meg Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke sett filmen, men hint samt estetikken i bildene gjør at jeg prøver meg på en regelrett råtipping, og kaster ut tittelen Naqoyqatsi (med ett stort spørsmålstegn etter) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Riktig sjanger, men feil film. Det er forståelig, for dette er en veldig ukjent og "sjelden" film. Jeg kan si såpass at filmen er et visuelt portrett av Kambodsja. Endret 3. mars 2009 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå