Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tidlig 1600 tallet? Hehe. :!: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 70-tallet. Du er en støver på årstall, cypheron. Da gjenstår det bare å tenke på en italiensk regissør... Bilde fra filmens kanskje mest kjente sekvens: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Brigante di Tacca del Lupo ? Edit: ble skrevet før nyere infoen kom- Endret 28. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Brigante di Tacca del Lupo ? Feil tiår, jmfr Cypheron. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Den informasjonen kom mens jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Den informasjonen kom mens jeg skrev innlegget. Du er unnskyldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk, Gammlesmurfen. Fellini Satyricon? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk, Gammlesmurfen. Fellini Satyricon? Feil tiår igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Release date: 1970 dickhead. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trodde man følte årstallene på imdb? Release meg her, release meg der Dickhead selv! Lenke til kommentar
modin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Kan det være en Pasolini film, slenger ut Canterbury Tales som jeg faktisk holdt på å kjøpe i går.. Tror vi endrer den til det er, Canterbury Tales, men tar ingen kjangser så venter på Montags bekreftelse... Endret 28. februar 2009 av modin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan det være en Pasolini film, slenger ut Canterbury Tales som jeg faktisk holdt på å kjøpe i går..Tror vi endrer den til det er, Canterbury Tales, men tar ingen kjangser så venter på Montags bekreftelse... Det er korrekt, modin. Har nesten lyst å gi deg buksevann for at du ikke kjøpte den - etter disse bildene tviler du vel ikke lenger? Mye fornøyelig i denne filmen, og da særlig infernosekvensen... Lenke til kommentar
modin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe De hadde den i går på platekompaniet for 59 kroner, den og 1001 natt.. Skulle kjøpe begge to, men så fant jeg Jean Luc Godard boks med 10 filmer for 199, og med min dårlig råd måtte jeg velge enten eller så da ble det Jean Luc. Skal ut å kjøpe mat mens jeg pønsker ut en vanskelig film for dere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe De hadde den i går på platekompaniet for 59 kroner, den og 1001 natt.. Skulle kjøpe begge to, men så fant jeg Jean Luc Godard boks med 10 filmer for 199, og med min dårlig råd måtte jeg velge enten eller så da ble det Jean Luc. Skal ut å kjøpe mat mens jeg pønsker ut en vanskelig film for dere... Hehe, da får du være unnskyldt for denne gangen. Hadde de forøvrig også "Il Fiore Delle Mille E Una Notte" til 59kr? Lenke til kommentar
modin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja de hadde begge, sitter å lurer på om jeg skal ta en liten tur til Platekompaniet og se om de fortsatt har dem.. Men ok da fortsetter vi her, det ble ikke veldig vanskelig rett og slett fordi jeg synes det var vanskelig å ta noe sært uten at det ble de alt for opplagte tingene: Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 bare for å ta noe, casablanca, men det er sikkert lovlig å slutte med sort-hvitt filmer Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 bare for å ta noe, casablanca, men det er sikkert lovlig å slutte med sort-hvitt filmer Nei det er ikke Casablanca... Og jeg synes ikke eldre amerikansk film er noe mindre sært enn italiensk kunstfilm jeg da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Scareface? Montag er sær. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Scareface? Montag er sær. Nei det er ikke Scarface,,, Men det er nærmere enn Casablanca... to nye... Som nok skal hjelpe de fleste med å finne Genren... Ok et bilde til, fyren med hatten på bildet var en av de mest kjente Heavy Guys karakter skuespillerne i hollywood og de fleste som har sett mye filmer fra den tiden vil kjenne ham igjen.... Kom on folkens folk som flyr rundt med hatter med bremmen brettet opp og høykontrast lysetting det må da være noe som kjenner perioden eller genren? Endret 1. mars 2009 av modin Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi snakker vel noir-sjangeren? Men jeg skal ikke påberope meg noen særlig bred kunnskap på det feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå