Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være en Pasolini film, slenger ut Canterbury Tales som jeg faktisk holdt på å kjøpe i går..

Tror vi endrer den til det er, Canterbury Tales, men tar ingen kjangser så venter på Montags bekreftelse...

Endret av modin
Lenke til kommentar
Kan det være en Pasolini film, slenger ut Canterbury Tales som jeg faktisk holdt på å kjøpe i går..

Tror vi endrer den til det er, Canterbury Tales, men tar ingen kjangser så venter på Montags bekreftelse...

Det er korrekt, modin. Har nesten lyst å gi deg buksevann for at du ikke kjøpte den - etter disse bildene tviler du vel ikke lenger? Mye fornøyelig i denne filmen, og da særlig infernosekvensen...

vlcsnap-978128564.jpg

vlcsnap978429.jpg

w1024.png

Lenke til kommentar

hehe De hadde den i går på platekompaniet for 59 kroner, den og 1001 natt.. Skulle kjøpe begge to, men så fant jeg Jean Luc Godard boks med 10 filmer for 199, og med min dårlig råd måtte jeg velge enten eller så da ble det Jean Luc.

Skal ut å kjøpe mat mens jeg pønsker ut en vanskelig film for dere...

Lenke til kommentar
hehe De hadde den i går på platekompaniet for 59 kroner, den og 1001 natt.. Skulle kjøpe begge to, men så fant jeg Jean Luc Godard boks med 10 filmer for 199, og med min dårlig råd måtte jeg velge enten eller så da ble det Jean Luc.

Skal ut å kjøpe mat mens jeg pønsker ut en vanskelig film for dere...

Hehe, da får du være unnskyldt for denne gangen. Hadde de forøvrig også "Il Fiore Delle Mille E Una Notte" til 59kr?

Lenke til kommentar

Ja de hadde begge, sitter å lurer på om jeg skal ta en liten tur til Platekompaniet og se om de fortsatt har dem..

Men ok da fortsetter vi her, det ble ikke veldig vanskelig rett og slett fordi jeg synes det var vanskelig å ta noe sært uten at det ble de alt for opplagte tingene:

post-88950-1235843204_thumb.png

post-88950-1235843219_thumb.pngpost-88950-1235843255_thumb.png

Lenke til kommentar
Scareface?

Montag er sær.

Nei det er ikke Scarface,,, Men det er nærmere enn Casablanca...

to nye... Som nok skal hjelpe de fleste med å finne Genren...

post-88950-1235919272_thumb.png

post-88950-1235919332_thumb.png

Ok et bilde til, fyren med hatten på bildet var en av de mest kjente Heavy Guys karakter skuespillerne i hollywood og de fleste som har sett mye filmer fra den tiden vil kjenne ham igjen....

post-88950-1235919885_thumb.png

Kom on folkens folk som flyr rundt med hatter med bremmen brettet opp og høykontrast lysetting det må da være noe som kjenner perioden eller genren?

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...