Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Bare en vei å gå. Russisk og 40-tallet? Det er dessverre enda mer feil enn ditt forrige svar. The Sixtees. Hør, hør. Der har vi gutten som kan sine tiår. Endret 22. februar 2009 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 The Sixtees. Hør, hør. Der har vi gutten som kan sine tiår. Jeg kommer meg ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fritt fram for å gjette land - noen som tør? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Da tidens Tsjekko-slovakia. Gåte hva ligger mellom Tjekko-slovakia? Endret 22. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Marketa Lazarová, ene filmen som er med i avstemningen i filmklubbprosjektet vårt. @ Earthworn-Jim. Gåte hva ligger mellom Tjekko-slovakia? Jeg ville sagt at svaret var en bindestrek, men det skrives egentlig Tsjekkoslovakia, så det er ikke korrekt. Endret 22. februar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Da tidens Tsjekko-slovakia. Gåte hva ligger mellom Tjekko-slovakia? Marketa Lazarová, ene filmen som er med i avstemningen i filmklubbprosjektet vårt. @ Earthworn-Jim. Gåte hva ligger mellom Tjekko-slovakia? Jeg ville sagt at svaret var en bindestrek, men det skrives egentlig Tsjekkoslovakia, så det er ikke korrekt. Hehe, nei, vi skal ikke til Øst-Europa. Andre forslag? (Forøvrig synd at dere ikke valgte å se Marketa Lazarová i "filmsirkelen" deres - det er et meget bra stykke film dere gikk glipp av der.) Endret 22. februar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Vi har ikke valgt film enda, men det ligger ikke an til at det blir Marketa Lazarová. Hvorfor gidder ikke du være med, Montag? Har du sett alle filmene som foreslås? Endret 22. februar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du overrasker ikke og serverer oss en amerikansk film, vel? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Marketa Lazarová, ene filmen som er med i avstemningen i filmklubbprosjektet vårt. @ Earthworn-Jim. Gåte hva ligger mellom Tjekko-slovakia? Jeg ville sagt at svaret var en bindestrek, men det skrives egentlig Tsjekkoslovakia, så det er ikke korrekt. Bindestreken var bare for å erte og lure. Riktig svar var Oslo! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi har ikke valgt film enda, men det ligger ikke an til at det blir Marketa Lazarová. Hvorfor gidder ikke du være med, Montag? Har du sett alle filmene som foreslås? Har sett det meste ja, og tror ikke jeg orker bli med nå, men kanskje ved neste korsvei? Du overrasker ikke og serverer oss en amerikansk film, vel? Nei. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bildene ser nitrist ut, så da er det garrantert Ingmar Bergmann som har ressigert drittet. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tvilsomt at go'karen Bergman står bak dette. Storbritannia? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Bildene ser nitrist ut, så da er det garrantert Ingmar Bergmann som har ressigert drittet. Hehe, høres ut som om du trenger en real overdose s/h film! Storbritannia? Stemmer på en prikk. Filmen har et meget respektabelt IMDB snitt... Endret 22. februar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nytt bilde gjør det lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hjelper det om jeg sier at filmen er laget FØR 1965? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det hjelper ingenting. Hvorfor skulle noen her inne ha sett denne filmen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det hjelper ingenting. Hvorfor skulle noen her inne ha sett denne filmen? Det er jo ikke meninga at en skal lage oppgaver som du tror folk kan klare, men det er derimot en glimrende anledning for å briefe med s/h-filmer man har sett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det hjelper ingenting. Hvorfor skulle noen her inne ha sett denne filmen? Såså, cun, ingen grunn til å bli hissig. Vi skal ikke akkurat fram til noen obskur s/h film, men en film som regnes som en klassiker innen sin sjanger - kjøkkenbenkdramaet. Hjelper det ytterligere hvis jeg i tillegg sier at filmen er basert på en kjent bok? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 dette verket stammer fra 1961, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 dette verket stammer fra 1961 Det er dessverre feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå