Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En veldig god film. Jeg lurer på om Montag har sett den og hva han syns om den.

Joda den er selvsagt konsumert, men jeg ble ikke akkurat imponert. Jeg synes rett og slett den ble langtekkelig. Siden det var Hodges hadde jeg visse forventninger da den kom, men resultatet viste seg dessverre å være milevis unna den standarden som han etablerte for britisk mafiafilm med "Get Carter"...

Lenke til kommentar
En veldig god film. Jeg lurer på om Montag har sett den og hva han syns om den.

Joda den er selvsagt konsumert, men jeg ble ikke akkurat imponert. Jeg synes rett og slett den ble langtekkelig. Siden det var Hodges hadde jeg visse forventninger da den kom, men resultatet viste seg dessverre å være milevis unna den standarden som han etablerte for britisk mafiafilm med "Get Carter"...

Selv lot jeg meg fange av den magiske og rolige stemningen (stillheten, POV når bilene kjører i mørke bygater osv), samt den fantastiske syuzheten som konstruerer en rik og spennende fabula.

Lenke til kommentar
Siden den ikke var lett er jeg nesten fristet til å svare.

Przesluchanie/Interrogation.

Oppgaven er fri.

Hehe, og jeg som skulle tøyse litt med denne et par dager framover...

Må forresten si jeg ble meget positivt overrasket over dette verket. Falt den i smak også hos deg?

Endret av Montag
Lenke til kommentar
En middelmådig film som lider av utagerende skryt fra religiøse fanatikere her på forumet.

Var det et hint, eller din mening om Once Upon a Time in America? Det er helt opplagt en av tidenes beste filmer.

Det var ikke et hint til denne filmen, nei.

Flere bilder:

Nå må vel Montag snart klare å løse oppgaven?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...