Labraxas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den har vært en del av min skal-kjøpe-liste en stund nå, så den blir nok sett på langen. Her har dere ett par kjappe bilder fra en film jeg likte ganske godt, faktisk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Se her skal dere få noen bilder det går ant å jobbe med. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hm... Det nest siste bildet, kombinert med juledekorasjonene får meg til å tenke på Fast Times at Ridgemont High...? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja denne filmen foregår rundt juletider, men jeg vill ikke kalle den en utpreget julefilm. Og Fast Times ..., er det nok ikke. Flere bilder hjelper kanskje: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 A Christmas Story er vel fort vekk den mest juelete filmen noen gang, eller kanskje, muligens slått av Christmas Vacation, men uansett definitivt hva jeg ville kalt en utpreget julefilm. Flere bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det ingen som har sett denne, eller? Men det burde vel snart være mulig å kjenne igjen gutten og jenta i denne filmen, kjente skuespillere. Her har dere ett par-tre bilder før frokost: Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det Judd Nelson, eller ser jeg helt feil? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Synes det ser ut som Marisa Tomei i det siste bildet der ihvertfall. Det er vel ikke Before the Devil Knows You're Dead ??? Endret 13. januar 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, han Judd Nelson velsigner ikke denne filmen med sitt nærvær, men det gjør ho Marissa. Men, filmen er ikke Before the Devil Knows You're Dead. Flere bilder: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) På tide med fasit? Se filmen hos Youtube Endret 13. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) På tide med fasit? Jeg antar at alt dette gikk deg hus forbi Montag? Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Enig her og Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Enig her og Enig her og. edit; men det jeg elsker med deg Montag, er din til tider herlig nedsettende holdning jfr. Hehe, for de som ikke orket/klarte trykke på linken i mitt forrige innlegg, het filmen så mye som Untamed Heart. Endret 13. januar 2009 av mjau Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hehe, for de som ikke orket/klarte trykke på linken i mitt forrige innlegg, het filmen så mye som Untamed Heart. ----------------------------------- Endret 13. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Untamed Heart? Ikke særlig snilt å ignorere denne karen. Endret 13. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Untamed Heart? Ikke særlig snilt å ignorere denne karen. Enig. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Men han mannen på side bildet har jeg sett før, men klarer bare ikke å plassere han Endret 13. januar 2009 av Sunset Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Untamed Heart? Ikke særlig snilt å ignorere denne karen. Uffda, her gikk det fort i svingene. Jeg registrerte kun at Bruck postet nye bilder og leste derfor ikke posten til Heffer over. Jeg trekker derfor min oppgave. Hederen av å ta neste oppgave går selvsagt til den som rettmessig var først, vår alles kjære Heff. Endret 13. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 WHY!!!!!!! JEg svarte jo for lenge siden! Doodoo-head! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Legg ut ny oppgave nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå