Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tide med fasit?

Jeg antar at alt dette gikk deg hus forbi Montag?

Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp.

Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp.

Enig her.

Enig her.

Enig her og

Enig her.

Enig her og

Enig her og.

:roll:

edit; men det jeg elsker med deg Montag, er din til tider herlig nedsettende holdning :thumbup:

jfr.

Hehe, for de som ikke orket/klarte trykke på linken i mitt forrige innlegg, het filmen så mye som Untamed Heart.
Endret av mjau
Lenke til kommentar
Untamed Heart?

Ikke særlig snilt å ignorere denne karen.

Uffda, her gikk det fort i svingene. Jeg registrerte kun at Bruck postet nye bilder og leste derfor ikke posten til Heffer over.

Jeg trekker derfor min oppgave. Hederen av å ta neste oppgave går selvsagt til den som rettmessig var først, vår alles kjære Heff.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...