Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp.

Lenke til kommentar
Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp.

Enig her.

Lenke til kommentar

Enig her.

Enig her og

Lenke til kommentar

Enig her.

Enig her og

Enig her og.

Neida, men on topic:

Jeg har garantert ikke sett filmen, men jeg tipper Seven Samurai

Edit: Feil i link.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at mange her setter pris på en youtubesnutt i ny og ne. Slik kan dessuten de som ikke kjenner filmen fra før få¨et visst inntrykk av om den er noe for dem...

------------------------------------------------------------------

Vi skal som nevnt til Japan. Flere bilder gjør det nok lettere for dere...

vlcsnap2492719kq3.jpg

w640.png

vlcsnap2493175hx1.jpg

w640.png

vlcsnap2492924je8.jpg

w640.png

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...