Bjørnli Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 sikkert veldig lett, men digger denne filmen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yat goh hiu yan Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mr. Nice Guy (som er den engelske tittelen) er en typisk Jackie Chan film, mao. fun! Sammo er kul i sin lille birolle da Så...ny oppgave; Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 På bakgrunn av det siste bildet får jeg litt lyst til å si Battle Royale. Men får det ikke til å stemme med det første. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke Batoru rowaiaru nei. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Machine Girl, vel? Det er Kataude mashin gâru ja. Nå venter jeg bare på og få fingrene i Tôkyô zankoku keisatsu aka Tokyo Gore Police Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fasit. Er vel ikke så lenge siden jeg selv postet denne? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ny, grei oppgave... Endret 10. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Japansk film er tydeligvis populært. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Enig her og Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Du Montag, du har den siste tiden brukt å poste link til IMDb, eller ett Youtube-klipp som svar i denne tråden, det gjør jo strengt talt jobben som svar. Men det har seg slik at jeg stort sett søker i tråden om en oppgave jeg er i ferd med å poste har vært brukt før, og da vil ikke Youtube-klipp eller IMDb-linker komme opp. Enig her. Enig her og Enig her og. Neida, men on topic: Jeg har garantert ikke sett filmen, men jeg tipper Seven Samurai Edit: Feil i link. Endret 10. januar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det kan jeg si er feil (selvom ikke oppgaven er min) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg er sikker på at mange her setter pris på en youtubesnutt i ny og ne. Slik kan dessuten de som ikke kjenner filmen fra før få¨et visst inntrykk av om den er noe for dem... ------------------------------------------------------------------ Vi skal som nevnt til Japan. Flere bilder gjør det nok lettere for dere... Endret 10. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå