Dimitrij Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har desverre ikke fått sett den enda. Men er på min to-do-list. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uansett en fantastisk animasjonsfilm og en verdig Oscarvinner ved fjorårets utdeling. Animasjon?! Var bombesikker på at det var en normal film før jeg leste det der... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uansett en fantastisk animasjonsfilm og en verdig Oscarvinner ved fjorårets utdeling. Animasjon?! Var bombesikker på at det var en normal film før jeg leste det der... Må stirre lenge på mannen og dyret for å s at det ikke er ekte.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette er en filmatisering av en bok. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Blindness" ? Og vi går fram og tilbake Det er selvfølgelig Blindness. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) "Blindness" ? Og vi går fram og tilbake Det er selvfølgelig Blindness. Det er en film som står på MIN "one to watch" liste - var den forresten noe bra? Ny oppgave: Endret 8. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) RV ? Hehe, you know your shit Endret 8. januar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg likte Blindness godt. Inget mesterverk, men likte stemningen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, vi skal kanskje fram til slagskipfilmen med Steffern? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, vi skal kanskje fram til slagskipfilmen med Steffern? You know it Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ny og ikke utpreget lett oppgave... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå føler jeg meg litt stolt over å ta en "ikke lett"-oppgave etter Montag-standard på første bilde: Judex. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå føler jeg meg litt stolt over å ta en "ikke lett"-oppgave etter Montag-standard på første bilde: Judex. Godt jobbet, athorb. Scenen bildet er hentet fra er forøvrig helt magisk. Denne filmen kan anbefales alle seriøse cineaster! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Akkurat den scenen har jeg faktisk sett, og stemmer i. Ga mersmak, definitivt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Paranoid Park? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Digg(har ikke sett filmen)^^ Rekker desverre ikke legge ut noe bilde nå, da jeg skal på forelesning. Lar den gå videre, så tar jeg den evt. selv hvis den er åpen om 3 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå