Labraxas Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hehe, er du klar over hvor mange filmer der ute jeg ikke har sett? Og de blir stadig flere. Hvordan jeg noen gang skal komme ajour kan jeg virkelig ikke forstå, men jeg skal gjøre mitt beste, og Ernest-filmene kommer nok til å bli sett de og, på langen. Jeg følger opp oppgaven med følgende bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg gir dere noen bilder til jeg, i tilfelle det er noen av dere som er edru nok til å bry seg: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Ingen som har noen form for idé om hva dette kan være for noe? Edit: Godt nyttår forresten. Endret 1. januar 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 -70tallet? ser slik ut på klesstilen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ikke kom her og si at dere ikke kjenner igjen denne skuespilleren. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det ser ut som en ung Jodie Foster. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Skuespillerinnen, skulle det vel strengt tatt hete. Men Scorseses Alice Doesn't Live Here Anymore. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja det er Jodie Foster, og ja det er Martins Alice Doesn't Live Here Anymore. En film som på tross av å være preget av feminisme ikke trykker saken ned i halsen på en, og fungere godt som film. Jeg valgte å bruke et kjønnsnøytralt utrykk for muligens å forvirre litt, da unge Jodie, og spesielt i denne filmen så ganske så guttete ut. Over til deg JerkenovDecoq. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den som ikke klarer det nå, må være blind. Derfor unnlater jeg å bekrefte svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har ikke sett denne filmen enda,men hører at Val Kilmer gjorde en god jobb. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg må nesten le litt nå, men siste bildet jeg la ut, viser ikke bare figurativt hva filmen heter (det er fullt av objekter som tilsier filmens navn), men navnet på filmen står faktisk bokstavelig talt midt i bildet også. Siden ingen klarer denne oppgaven, lar jeg oppgaven gå fritt til neste som har lyst å legge ut et bilde. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) The Doors! Jeg kommer med nye bilder snart. Edit: Bilder: Endret 2. januar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 På grunn av bilde 2 lurer jeg på om det er A Clockwork Orange. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Snart gått ett døgn uten vettuge forslag?!? Riktig svar er Suspiria. Fritt fram for neste oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå