CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hahaha. Beste ever. Det gliset. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så så, børn. Vi tester ut Montags kunnskaper her, ikke sant? Kontorstol: Feil. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Joueur d'échecs, Le Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, cun, blir du lykkelig om jeg sier at jeg ikke har sett denne? Om jeg allikevel skal prøve meg: Norsk amatørproduksjon med deg i hovedrollen (har du forresten melketennene vi ser i bilde 2 ennå?) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror dette er Montags kommende favorittfilm. Riktig land, Montag. Hjelper det om jeg sier at filmen er fra etter 2005? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da må det vel være Skogsdauden - Del 2: Heimkomsten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg sa jo 00-tallet og Norge i forggje side jo... norsk kortfilm type grøsser? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da må det vel være Skogsdauden - Del 2: Heimkomsten Langt derifra. Jeg vedder på at Bordwell så denne dagen den kom ut! Her ser vi en av heltene: Jeg sa jo 00-tallet og Norge i forggje side jo... norsk kortfilm type grøsser? Dette er en oppgave av typen Montag Spesial. Ikke ofte de forekommer, da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, nok tull nå cun. Kom med en skikkelig oppgave og så kan du banna Montag til noen har funnet svaret. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Helleren?? Tok en tilfeldig film fra "Egenprodusert film"-forumet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, nok tull nå cun. Kom med en skikkelig oppgave og så kan du banna Montag til noen har funnet svaret. Dette er seriøst. Helleren?? Tok en tilfeldig film fra "Egenprodusert film"-forumet Det er ikke riktig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Siste bilde før jeg gir meg for dagen: Filmen er fra 2006. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Siste bilde før jeg gir meg for dagen:Filmen er fra 2006. Hehe, jeg tror du må komme med et bilde av rulleteksten... Disse amatørhjemmevideoene dine er vel dessuten litt på kanten av parametrene for tråden, eller hva? Har du forresten noen spesielle ønsker for neste oppgave jeg legger ut? Endret 9. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skjermbilde fra rulleteksten skal bli! Poenget jeg har fått fram er det arrogante synet folk har på amatørfilm. Neste oppgave bør være noe en som skal skrive masteroppgave om lydbruken i nyere, norsk amatørfilm kan ha nytte av i sitt arbeid Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Trymskvida 2000 Hvordan var det å lage film, cun? Endret 9. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, det er nok feil. Jeg skrev at filmen er fra 2006. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, se der. Montag har gjort sine hjemmelekser! Du kan laste den ned her: ftp://download.kulturo.no/kulturo.no/emesis/ Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, you two... get a room! Evt. en egen tråd, noe a'la "cun's og Montag's bildequiz&kos tråd" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå