spetwols Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå fikk jeg lyst på skinke. Mmmhm. Yes,Me 2 xD Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det den dokumentaren som gikk for en måned eller to siden på Cinemateket? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Kan ikke si bilder av en hest som blir kuttet i biter gir meg lysten på skinke. Filmen klarer jeg dessverre ikke å gjette på. Rimelig sikker på at jeg hadde husket den scenen hvis jeg hadde sett den. Endret 9. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan ikke si bilder av en hest som blir kuttet i biter gir meg lysten på skinke. No shit? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Dette er ingen dokumentar. Merkelig, jeg plukker opp visse signalementer som tilsier at dere som påstod at dere plutselig fikke en hunger etter kjøtt skrev dette med en anelse ironi, slakting er da en helt naturlig del av en hver vakuumpakket kjøttklumps fortid. Her er ett annet bilde fra filmen som forøvrig også viser noe helt naturlig: Edit: Unser täglich Brot?Beklager, men det er feil. Endret 9. desember 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor har jeg en følelse av at vi skal til Frankrike? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hvorfor har jeg en følelse av at vi skal til Frankrike?Det kan være fordi du er synsk, eller så kan det hende du er i ferd med å kjenne igjen filmen, eller så er det fordi du er kjent med det faktum at det av en, eller en annen grunn hovedsakelig er franskmenn som nyter hestekjøtt.For Frankrike, er det landet vi nå er i. Dette er heller ikke den uklipte versjonen av Eraserhead. Endret 9. desember 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor har jeg en følelse av at vi skal til slutten av 90tallet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Der sviktet følelsene din deg Mr. for vi skal til en helt annen ende av det glade 90-tall. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg gir dere et bilde til jeg, før jeg straks tar tidlig kvelden. En far som tørker sin datter etter at han har dusjet henne, det er vel helt naturlig det og, eller? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg kan da ikke skjønne annet enn at det må være denne Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det Carne? Ah, lureri på gang? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja det er Carne, kortfilmen som handler om den den franske slakteren i tiden før han kom i fengselet han slapp ut av i begynnelsen av Seul contre tous. Din tur Cun. Edit: Er det Carne? Ah, lureri på gang? Ja, det var vell ikke helt uventet at noen kom til å syntes denne minnet om Gaspar Noés senere verk nei. Endret 9. desember 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe. Montag, da. Dette hadde jeg ikke trodd om deg. Jeg har ikke sett Carne, da jeg klarer meg med oppsummeringen i Seul contre tous inntil videre. Tar noen år å komme over sistnevnte film. Arr på sjelen, vet dere... I nok et forsøk på å teste Montags kunnskaper legger vi ut dette bildet: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I nok et forsøk på å teste Montags kunnskaper legger vi ut dette bildet: Setning for å holde meg til reglene siden det ikke er lov med bare ikoner: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den må De nesten forklare for oss. Nytt bilde: Hvilket tiår og land skal vi til, Montag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 00 0g i Trondeheim. Har du lagd den selv Cun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå