Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jean Luc Godard? Nei, men vi skal fram til en kjent fransk kulturpersonlighet... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Vi skal til det glade 80tallet... Endret 6. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skudd i mørket: Ne réveillez pas un flic qui dort Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Skudd i mørket: Ne réveillez pas un flic qui dort Kudos for at du våger prøve deg, men det er dessverre fullstendig feil. Vi skal fram til en film som er langt mindre tradisjonell, sjangeren er også en helt annen. Filmen er fra andre halvdel av 80tallet... Endret 6. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ok, jeg gir opp. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette så ut som en film jeg muligens hadde likt. Kan ikke noen finne frem svaret så jeg kan få kjøpt den. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bunker Palace Hotel? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bunker Palace Hotel? Enki Bilals stil er ganske særegen, så rart at ingen plukket opp på det tidligere. Vel, over til deg, Scotty. Beam me up! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det der ser faktisk ut som en av hans tegninger. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Faen finnes ikke den på dvd? Finner den ingen sted. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sweet, jeg greide det Noen som tar denne? Burde ikke være like vanskelig.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det Wristcutters: A Love Story? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det Wristcutters: A Love Story? Stemmer det. Bruckania neste.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da kjører jeg på med følgende bilder: Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Paa det aller forste bilde saa det ut som Jig Saw Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og på det tredje bilde ser jeg hånda mi. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og på det tredje bilde ser jeg hånda mi. mm xD Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette er ikke en av de sjuogførti Saw-filmene som har kommet ut de siste åra nei. Vel jeg kan jo ikke være sikker, men hvis fødselsdagen som står oppført i profilen din stemmer CypheroN, er det ikke din hånd vi ser. For å gjøre det hele meget enklere så har dere her flere bilder fra samme film: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå