Cuneax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her ser vi bilde fra rulleteksten: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Google sier "Skogsdød", og det så jævlig ut. Nok en film jeg ALDRI skal se. Takk for tipset, cun. Endret 5. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dine søkeskillz imponerer, Montag. Det riktige navnet er Skogsdauden, men storsinnet som jeg er lar jeg deg få den Sjekk ut tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882916 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Etter noe sånt, fatter jeg ikke hvordan det er mulig å beskylde meg for og lage obskure oppgaver! Nei, takke seg til mer etablerte mainstreamfilmer som dette: Endret 5. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skogsdauden skal sees om ca 15 min. gleder meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det minner meg om tegneserien Largo Winch, men om det er den kommende filmen, det anes ei. PS: Du har å se Skogsdauden, du som er påstått cineast Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Det minner meg om tegneserien Largo Winch, men om det er den kommende filmen, det anes ei. PS: Du har å se Skogsdauden, du som er påstått cineast Jeg tror nok mitt skjøre cineastsinn har best av å ikke bli besudlet av den slags trash. Om det fins et helvete, kan jeg tenke meg at det er slikt vræl de fordømte i nederste krets tvinges til å se. Svaret ditt er forøvrig - som du nok visste - veldig feil. Filmen er IKKE engelskspråklig om det er noen hjelp... Endret 5. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får en følelse av De andres liv, men får det ikke til å stemme. Det er vel nazi-tematikken som forvirrer meg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror nok mitt skjøre cineastsinn har best av å ikke bli besudlet av den slags trash. Om det fins et helvete, kan jeg tenke meg at det er slikt vræl de fordømte i nederste krets tvinges til å se. hehe, de unga brukte litt bensinpenger på å komme ut til den skogen.. syns det var verdt 15 min, jeg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får en følelse av De andres liv, men får det ikke til å stemme. Det er vel nazi-tematikken som forvirrer meg. Hehe, jeg skjønner at du nok ikke engang har sett traileren til de "De andres liv". Filmen er forresten IKKE tysk. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, jeg skjønner at du nok ikke engang har sett traileren til de "De andres liv". Har faktisk sett hele filmen, men det var ikke akkurat scenene inne i nazistenes praktygninger som jeg fant mest memorerbare. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, jeg skjønner at du nok ikke engang har sett traileren til de "De andres liv". Har faktisk sett hele filmen, men det var ikke akkurat scenene inne i nazistenes praktygninger som jeg fant mest memorerbare. Vel, uansett en feilkobling av gigantiske dimensjoner. Ser ut for at vi må gjette land - noen gode forslag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sveits Feil, men vi holder oss i Europa, ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Han på første bilde du la ut minner meg om han i starten av Irreversible, så jeg sier Fransk. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Han på første bilde du la ut minner meg om han i starten av Irreversible, så jeg sier Fransk. Frankrike er landet, ja. Filmen er laget FØR 2000 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Filmen er laget FØR 1990... Endret 6. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå