Labraxas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hehe, jeg skjønte det, men USA er ikke produksjonslandet som er ført opp på IMDb. Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg føler meg ganske sikker på at det er The Hill. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Men da slapp jo jeg å oppdatere oppgaven med flere bilder da, det er den meget sterke filmen The Hill som er svaret ja. Endret 3. desember 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Glimrende. I god "Montag-ånd" vil jeg komme med en universalistisk lett oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Greie oppgaver her for tiden: Denne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 american history X Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) american history X Det er a) veldig feil, og b) alt for nytt. Edit: Vi snakker old school fengselfilm... Endret 3. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Vi skal til slutten av 70tallet. Regissøren er meget kjent... Endret 4. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Midnight express... ? *Halvveis gjetting* Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Midnight express... ? *Halvveis gjetting* Synes du dette ser ut som Tyrkia? Vi skal til USA for de som lurte... Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Så sant ikke miljøet der har endret seg de siste dagene, så nei. (Ble vel litt for opptatt av årstal og fengselstil ) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nytt bilde gjør det lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Denne mannen burde da virkelig være kjent for de fleste? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Brian Dennehy i bildet. Kanskje The Jericho Mile da eller? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Brian Dennehy i bildet. Kanskje The Jericho Mile da eller? Det stemmer godt, jimmyboy. Over til deg. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Brian Dennehy i bildet. Kanskje The Jericho Mile da eller? Det stemmer godt, jimmyboy. Over til deg. Da får jeg forsette da. Denne bør vel du ta fort Montag, en gammel kriger og ikke bare det. Vi snakket om den for ett par dager siden. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vel på tide å slippe nytt blod til nå? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er vel The Dirty Dozen, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå