Shulgin Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Notorious Riktig, hdx. Notorious. (Men kan du bekrefte at det Alt om min mor var riktig, hdx? Viss ikke kan du skyte meg altså.) Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Notorious Riktig, hdx. Notorious. (Men kan du bekrefte at det Alt om min mor var riktig, hdx? Viss ikke kan du skyte meg altså.) Alt om min mor er helt korrekt! Her kommer en ny utfordring: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Eller snarere La Haine (hvilket minner meg om at jeg må få tilbake min så jeg får sett den ). Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Eller snarere La Haine (hvilket minner meg om at jeg må få tilbake min så jeg får sett den ). Njål leverer ikke to gale svar etter hverandre Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dobermann var den første filmen med Vincent Cassel i moderne setting som slo meg, men var klar over at det ikke stemte i det jeg hadde trykket på 'Svar'. Ny: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Et bilde til (hovedpersonene sett bakfra): Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har ikke sett denne heller, men tipper på Gods and Monsters. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har ikke sett denne heller, men tipper på Gods and Monsters. Av nysgjerrighet, siden du ikke har sett den, hvordan kom du fram til det? Neste bilde ville vært dette (det er en av Whales originale tegninger som er brukt i filmen): Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Får bare unnskylde om jeg ikke følger helt med her, men av en eller annen grunn er det ikke alltid jeg får mail når det kommer nye innlegg i tråden. Njål: Jeg syntes jeg kunne huske å ha sett et bilde av McKellen i det kostymet, samtidig som jeg visste at han spilte i denne filmen sammen med Brendan Fraser, som jeg gikk ut i fra var karen til høyre i bildet. Ny oppgave: Endret 28. desember 2004 av Kvakko Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Får bare unnskylde om jeg ikke følger helt med her, men av en eller annen grunn er det ikke alltid jeg får mail når det kommer nye innlegg i tråden. Har samme problemet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er kanskje ikke så rart når dette er side 114 av denne tråden ? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) American Splendor Endret 28. desember 2004 av UAM Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 American Splendor Korrekt! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da fortsetter jeg med engang. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Et lite bilde til før leggedags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå