Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ny oppgave: Hint: Cuns favorittfilm. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ahh... Det var Ice-T han het og ikke Ice Cube. Syntes det var rart at han ikke hadde noen oppføringer på 80-tallet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hint: Cuns favorittfilm. Fargeversjonen av La haine, ja. Dette må altså være de beryktede, bortklipte scenene fra katakombene under Paris? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hint: Cuns favorittfilm. Fargeversjonen av La haine, ja. Dette må altså være de beryktede, bortklipte scenene fra katakombene under Paris? Close, but no cigar. Du husker selvsagt denne karen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Filmen ble nylig sluppet i en nyrestaurert praktutgave som er vel verdt et innkjøp. Endret 20. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ingen som vil legge hodet på stabben? Fritt fram for å gjette land... Hint: Vi skal til cuns favorittland. Endret 20. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Er det Shoah? Flinke gutten. Julebruskongen kommer med frokost på sengen til deg i morgen. Gjett hva du får å drikke? Endret 20. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hans "load"? Nei, dette var hyggelig. Jeg klarte faktisk å gjette meg til riktig film. Har dessverre ikke fått sett den ennå (ser den står på biblioteket på Dragvoll), og lengden er jo mildt sagt avskrekkende (så... metaforisk!) Jeg har sett én scene fra filmen, når de er inne på en frisørsalong og frisøren forteller en historie som røsker tak i hjertet mitt og river det ut. Noe så forjævlig. Får ta en simpel oppgave, da: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 The Wizard of Oz? Gir den videre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Å gi den videre er det kjipeste som finnes. Jeg anser det å svare som å ta på seg et ansvar om å videreføre arven. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Har dessverre ikke fått sett den ennå (ser den står på biblioteket på Dragvoll), og lengden er jo mildt sagt avskrekkende (så... metaforisk!) Jeg har sett én scene fra filmen, når de er inne på en frisørsalong og frisøren forteller en historie som røsker tak i hjertet mitt og river det ut. Noe så forjævlig. Meget sterk film, ja. Jeg vil endog gå så langt som å si at dette er tidenes dokumentar. Drøssevis med knallsterke vitnesbyrd gjør at de 9 timene filmen varer går fort unna. Dette er en film som vil sitte spikret på min netthinne. Sørg bare for at du får sett den nyrestaurerte MoC utgaven - blant deres aller beste utgivelser. Criterion kan bare gå og vogge. Forøvrig, "follow the yellow brick road!" Edit: Forøvrig, Vexille Endret 20. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva med Nuit et brouillard? Den var også vanvittig. Og, ikke minst, kortfattet Edit: Forøvrig, Vexille Dine kunnskaper slutter aldri å imponere. (Men du tok ikke Pigs i vår, da ) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Men du tok ikke Pigs i vår, da Hehe, den er selvsagt kjøpt inn nå og står i egen monter - takker så mye for tipset. Ny, lett oppgave: Endret 20. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sørg bare for at du får sett den nyrestaurerte MoC utgaven - blant deres aller beste utgivelser. Det er den de har på Dragvoll, såvidt jeg kan forstå. Denne, ikke sant? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3271195/Shoah/Product.html# Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Sørg bare for at du får sett den nyrestaurerte MoC utgaven - blant deres aller beste utgivelser. Det er den de har på Dragvoll, såvidt jeg kan forstå. Denne, ikke sant? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3271195/Shoah/Product.html# Det er godutgaven, ja. Et sant høydepunkt i MoCkatalogen. Flere bilder: Endret 21. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Kan se ut som om det er Randy Quaid på det siste bildet, men hvilken film det er har jeg ikke peiling på... God natt Endret 21. november 2008 av Manx Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Filmen er amerikansk. Nioen som vil gjette tiår? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Five Easy Pieces? Feil film, rett tiår. Neste bilde bør gi dere navnet på filmen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå