Labraxas Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har den usett i hylla, men kan det være 9 Souls? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har den usett i hylla, men kan det være 9 Souls? Du er virkelig i slaget i dag, Bruckiania. Om du har den i hylla, insisterer jeg på at du gir den høy pri - dette er sannelig cineastsnadder!!! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg skal gjøre mitt yderste for å få sett den i morgen, men jeg er redd det kan bli knapt med tid, og at den da må utsettes til neste perm. Min lillebror, som nylig tyvlånte denne filmen av meg, maser også fælt om at jeg må ta og få sett den, da han lurer fælt på hva jeg vill synes om den. Over til noen bilder av en film jeg nå istad gjorde u-usett: Endret 16. november 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Everything Is Illuminated. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gadt damn, jeg hadde ikke trodd at noen kom til å ta den ut ifra de bildene. Og ballen er din igjen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gadt damn, jeg hadde ikke trodd at noen kom til å ta den ut ifra de bildene. Bilde 2 og 6 gjorde utslaget. Vel, ny oppgave. Hardsubbet dvd antyder at vi IKKE har å gjøre med en engelskspråklig film. Det er bare å gjette land... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Karen til høyre på første bildet ligner litt på Frank Robert a.k.a. Knekten, så det er litt fristene å prøve seg med at filmen er norsk, men de to på det nederste bildet ser så svenske ut at jeg tror jeg gjetter på at filmen er fra Sverige. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Karen til høyre på første bildet ligner litt på Frank Robert a.k.a. Knekten, så det er litt fristene å prøve seg med at filmen er norsk, men de to på det nederste bildet ser så svenske ut at jeg tror jeg gjetter på at filmen er fra Sverige. Skivebom denne gangen dessverre. Vi holder oss rett nok i Europa... Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Monte Cassino.. befinner vi oss i Italia muligens? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Monte Cassino.. befinner vi oss i Italia muligens? Der gikk du rett på limpinnen... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skudd i mørket: Belgia? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skudd i mørket: Belgia? Nei. Andre forslag? Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Pokolenie / A Generation? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Pokolenie / A Generation? Der har vi rett land, men feil film. Tampen brenner... Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Monte cassino Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Pokolenie / A Generation? Der har vi rett land, men feil film. Tampen brenner... Rett regissør også, men som sagt feil film... Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ceramika ilzecka er et forslag ove fra meg og, vet ikke om du så det Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ceramika ilzecka er et forslag ove fra meg og, vet ikke om du så det Hehe, så du synes altså dette ser ut som en 10 min kortfilm? Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ceramika ilzecka er et forslag ove fra meg og, vet ikke om du så det Hehe, så du synes altså dette ser ut som en 10 min kortfilm? vet ikke slår i søvne. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Forrige bildet og IMDB tvinger meg til å si Popiól i diament Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå